Gjest Jente15 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei jeg bare lurer på en ting vedrørende homofili. Når 2 menn eller 2 kvinner er sammen vil det da i tilfelle være en av personene i forholdet som er mer maskulin /eller feminin enn den andre i forholdet, slik som i heterofilt forhold? Kanskje dumt spørsmål men.. Nå skriver ikke jeg om hvert enkelt forhold men sånn generelt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sånn jeg har opplevd det, så ja:) "Kjenner" to homser, og der var den ene "mannen" og den andre "kvinnen". Misforstå meg rett: Begge to var veldig femi, men den ene var på en måte enda mer femi enn den andre. Grunnen til at de slo opp var fordi den som var den feminine delen av forholdet også ville ha litt makt og likestilling, og det likte ikke den mandige delen av relasjonen, så da ble han voldelig, og forholdet gikk til h***. Heldigvis for dem er det mange å velge i på skolen vår(jeg har talt så mange som 7). -Emil Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Akkurat som hetrofile par er det vel mange varianter. Noen har nesten som "kvinne- og manneroller" mens andre er mer androgyne. Er sikker på at du finner noen der begge ligger nærmere polene i skalaen også. Men generelt sett er det vel vanlig at begge er mer feminine enn menn flest. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En ting jeg alltid har lurt på, når det er en maskulin og en feminin person i et homofilt forhold (tenker da spesielt på menn). Vil det da være den feminine som får'n i toern (beklager språkbruken) oftest? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En ting jeg alltid har lurt på, når det er en maskulin og en feminin person i et homofilt forhold (tenker da spesielt på menn). Vil det da være den feminine som får'n i toern (beklager språkbruken) oftest? Nei, for han har ikkje noko einer. Men om det er han feminine som kastar eller tar i mot? Eg anar ikkje, ikkje freistar det meg så mykje å tenkje øve heller.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg