Gå til innhold

Swiftech MCX462-U m/vifte og rheostat, pris?

Anbefalte innlegg

mye og mye...hvis du kjøper denne kjøleren, er man jo gjerne ute etter det beste. det er snakk om flere grader celcius. men hva er "vanlig" pasta da? ;) jeg ville helt klart tatt meg det bryet og skaffet meg skikkelig pasta hvis jeg først skulle montere denne kjølepakken på cpuen...regner med at du vil kjøle mest mulig...tror overklokking.no hadde en test på forskjellige pastaer, kan jo lete litt på siden om du finner de eksakte tallene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det vil du nok...men jeg vil heller anbefale deg til å bruke denne muligheten til å gjøre maskinen mer stille, spør du meg. oc er mer show off enn nyttig. tro meg, en stille pc vil gi deg mye mer tilbake enn en litt raskere pc.

Lenke til kommentar

man har strengt tatt ikke behov for de ekstra mhz man får ved å klokke opp en pc. men for all del, det er jo kult å se hvor høyt man klarer å presse hardwaren. jeg bare sier det at jeg setter med pris på en pc som er stille, enn en som får kanskje 5-10% ytelsesøkning.

tror ærlig talt ikke det er mange som med hånden på hjertet kan si at den overklokkingen de gjør er for at pcen deres i utgangspunktet ikke er rask nok...eller hva? men det er vel egentlig en helt annen diskusjon enn hva tråden var ment til da.

Lenke til kommentar

joda..helt enig...men jeg har bare fått en sånn "maskinen skal ikke høres" basille. har en 12db vifte i psu og en 19db vifte på min lille cpu, samt støyisolert kabinettet mot bråkete wd disker;)...

ang støyisolering mot disker vil jeg anbefale å kjøpe 3mm korkgummi plater, og 20mm skumplastplater på biltema...koster lite, og isolerer bra. men tempen i kabinettet øker,så muligheten for å overklokke minsker;)

Lenke til kommentar
joda..helt enig...men jeg har bare fått en sånn "maskinen skal ikke høres" basille. har en 12db vifte i psu og en 19db vifte på min lille cpu, samt støyisolert kabinettet mot bråkete wd disker;)...

ang støyisolering mot disker vil jeg anbefale å kjøpe 3mm korkgummi plater, og 20mm skumplastplater på biltema...koster lite, og isolerer bra. men tempen i kabinettet øker,så muligheten for å overklokke minsker;)

Har støydempende matter som er kjøpt hos microplex til Chieftec dx serien :D

Lenke til kommentar

Satser heller på å få byttet ut bråkediskene mine med Seagate Barracuda V :-D

Lenke til kommentar

men da er det jo ikke no stress i det hele tatt;) selv om jeg må si at jeg faktisk er mer fornøyd med støyisoleringen jeg gjorde, enn hva de filtplatene klarer. men seff...temper økte med ca 5 grader da...;)

ang seagate barracuda V, ble skuffet av støynivået på den jeg...synes ikke den bråker så mye mindre enn hva wd diskene gjør. men det kan jo være hodet mitt som er surrete da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...