Gå til innhold

Swiftech MCX462-U m/vifte og rheostat, pris?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt denne kjøleribben?

Hvor mye koster ribben ny?

Hvor mye bør jeg max gi brukt for alle tre tingene?

Vil den passe på mitt HK, leste på overklokking.no sin review at den ikke passset til alle HK.

(Er den verdt å kjøpe hvis jeg har en Spire FalconRock II?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du, seriøst. i sted svarte jeg deg på nøyaktig samme spørsmålet. hvorfor feilposter du et helt identisk, nytt spørsmål da? hater sånne som deg.

Du svarte ikke på alle sp. og ingen andre på overklokking.no svarte så jeg posta her for å se om noen hw.no lesere visste det :D

Lenke til kommentar
Du kan ikke forvente å få svar øyeblikkelig. Det er unødvendig å opprette en ny tråd for å stille samme spørsmålet øyeblikket etter at du spurte første gang :grumpy:

Tenkte at det er lurere å sette den opp på hw.no siden det er flere lesere der, enig at jeg skulle satt den opp på hw.no med engang :smile:

Lenke til kommentar

går ut ifra at du skal ha den på maskinen i signaturen. eneste jeg har sett som har den til amd er microplex. (www.microplex.no). der koster den kr 565. en vifte koster gjerne ca 150kr, og en rheostat 127, alt fra microplex. dette blir summasummarum kr 847. hvor mye det er verd brukt, kommer vel an på hvor gammelt der er osv...

Lenke til kommentar
går ut ifra at du skal ha den på maskinen i signaturen. eneste jeg har sett som har den til amd er microplex. (www.microplex.no). der koster den kr 565. en vifte koster gjerne ca 150kr, og en rheostat 127, alt fra microplex. dette blir summasummarum kr 847. hvor mye det er verd brukt, kommer vel an på hvor gammelt der er osv...

Men er det ikke sikkert den er til amd?

Lenke til kommentar

hva mener du egentlig? microplex har iallfall en versjon for P4 og en til amd, mens 3dfxcool selger den bare for P4. 3dfxcool er litt billigere...men den kostet uansett ca 550kr...

men skulle jeg hatt en slik kjøler, ville jeg uansett satt på en 120mm vifte, og koblet til en omformer, slik at den ville passet på kjøleren, på denne måten ville viften kjølet bedre på lavere omdreining (mindre støy).

angående om den passer på hovedkortet, sto det på microplex sin side at den ikke passet på alle msi hovedkort. kan ikke garantere at den passer på kortet ditt, men det er bare å sende en mail til microplex og spørre.

Lenke til kommentar
hva mener du egentlig? microplex har iallfall en versjon for P4 og en til amd, mens 3dfxcool selger den bare for P4. 3dfxcool er litt billigere...men den kostet uansett ca 550kr...

men skulle jeg hatt en slik kjøler, ville jeg uansett satt på en 120mm vifte, og koblet til en omformer, slik at den ville passet på kjøleren, på denne måten ville viften kjølet bedre på lavere omdreining (mindre støy).

Fins det to versjoner. Men får den brukt med "se overskrift" :D

Lenke til kommentar
Nice! Eg kjøpte min for 400kr med 80mm vifte med regulator. Sinnsyk kjøler! Selv er tempen på min xp1800 på 37grader idle og maks 43 ved load :woot: Btw viften er satt på den laveste hastighet :D

Hva slags kjølepasta bruker du?

Måtte gi 400kr, snakka med fyren mer, men det er fortsatt billig ikke sant?

Vifta er en 37db papst :)

Lenke til kommentar

ja...faktisk...hvis du kontakter 3dfxcool...(www.3dfxcool.no), hvis du sender en mail, forklarer at du ønsker å kjøpe denen, og helst vil komme bortover å hente den selv går det bra. sett pengene på kontonummeret de gir deg, ta med kvitteringen, og ring til dem og si ifra at du kommer for å hente den. de holder til i ryensvingen. ikke langt fra ryen tbanestasjon.

Lenke til kommentar
ja...faktisk...hvis du kontakter 3dfxcool...(www.3dfxcool.no), hvis du sender en mail, forklarer at du ønsker å kjøpe denen, og helst vil komme bortover å hente den selv går det bra. sett pengene på kontonummeret de gir deg, ta med kvitteringen, og ring til dem og si ifra at du kommer for å hente den. de holder til i ryensvingen. ikke langt fra ryen tbanestasjon.

Hmm, er det MYE forsjkell med artic silver III enn vanlig kjølepasta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...