Gå til innhold

Oppdatering vill ikke installeres ?


Anbefalte innlegg

Hei :)

Har en oppdatering som jeg ikke får lakt inn og jeg vet ikke hvorfor, det er egentlig ikke noe krise for det er en oppdatering til Ie7 og jeg bruker firefox hele tiden så går bra, men det er ganske slitsomt for den tingen som spør om jeg vill installere den oppdateringen kommer opp hvert 10 minutt !! Og å slå av oppdateringer er ikke et alternativ !! Så lurer på om hvordan jeg kan legge inn denne oppdateringen, eventuelt hva som er feil siden den ikke blir lakt inn ?? Her er bilde av oppdateringen :

 

utennavnlr2.jpg

 

 

 

 

Mvh

Colaflasken :)

Endret av Colaflasken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har samme problem, bare at med meg så er det flere oppdateringer, så hadde vert fint om noen hadde noen tips om hva som går ann å gjøre.

her er to bilder som viser hvasom kommer opp etter oppdateringene begynner å installere. Dette kommer opp hver eneste gang jeg prøver å oppdatere windows. hjelp??

post-47001-1212838452_thumb.jpg

post-47001-1212838459_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg har samme problem, bare at med meg så er det flere oppdateringer, så hadde vert fint om noen hadde noen tips om hva som går ann å gjøre.

her er to bilder som viser hvasom kommer opp etter oppdateringene begynner å installere. Dette kommer opp hver eneste gang jeg prøver å oppdatere windows. hjelp??

 

Dette er en feil som kommer etter installering av SP3 til WinXP.

 

http://support.microsoft.com/kb/943144

 

Løsning

Bruk en av følgende metoder for å løse dette problemet.

Tilbake til toppen

 

Metode 1: Registrer filen Wups2.dll i Windows

Gjør følgende for å registrere filen Wups2.dll i Windows:1. Stopp Automatiske oppdateringer. Når du skal gjøre dette, bruker du følgende fremgangsmåte:a. Klikk Start, klikk Kjør, skriv inn cmd, og klikk deretter OK.

b. Ved ledeteksten skriver du inn følgende kommando og trykker ENTER:

net stop wuauserv

 

2. Registrer filen Wups2.dll. Når du skal gjøre dette, bruker du følgende fremgangsmåte:a. Ved ledeteksten skriver du inn følgende kommando og trykker ENTER:

regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll

Obs! På en datamaskin som kjører Windows XP Professional x64 Edition, skriver du inn følgende kommando og trykker ENTER:

regsvr32 %windir%\syswow64\wups2.dll

b. Klikk OK for hver bekreftelsesmelding du mottar.

 

3. Start Automatiske oppdateringer. Hvis du vil gjøre dette, skriver du inn følgende kommando ved ledeteksten og trykker ENTER:

net start wuauserv

4. Avslutt ledeteksten. Du gjør dette ved å skrive inn exit og trykke ENTER.

 

 

****

 

Dette skulle fikse biffen for dere :thumbup:

Oppdateringer_blir_ikke_installert_etter_SP3.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...