Gå til innhold

Kjøp av ny spill til under 9000

Anbefalte innlegg

Hey hey.

Jeg har tenkt å kjøpe en ny PC nå, etter at min gamle stasjonære strekker seg mot 7 år. Det jeg ser etter er en PC som kan takle AoC uten at det lagger. Har konfigurert litt på Komplett men vet ikke om det er bra eller ikke, siden jeg ikke har fulgt med på markedet på en god stund. Jeg har også lyst å prøve å holde en skarve budsjett på 8000-9000.

Antec Nine Hundred sort miditower,

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS,

Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2,

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket

Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2

Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA

XFX GeForce 9800GTX 740M 512MB XXX GDDR3

Creative SB X-Fi XtremeGame

Det jeg fant ut er at på Komplett sin byggepc' så er 32bit standard, men skal jeg da ikke velge det der, men heller kjøpe det separat? Fant ikke noe 64-bit på Komplett sin side så.

Hadde vært utrolig fint med tilbakemeldinger på hva som er bra og ikke

Er det en veldig merkbar forskjell mellom Geforce GTX og GT egentlig?

Vet at GTX er bedre, men hvor mye?

Endret av Kaffesau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...