iver89 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har byttet LEDen til HDD aktivitet i fronten fra rød til grønn. Nå står den grønne LEDen å lyser hele tiden. Hvis jeg bytter tilbake til den røde LEDen er alt normalt igjen. Hva er galt? Blir det gitt for mye/lite volt/mA til den grønne LEDen, i så fall hvor mye kommer det fra hovedkortet? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har byttet LEDen til HDD aktivitet i fronten fra rød til grønn. Nå står den grønne LEDen å lyser hele tiden. Hvis jeg bytter tilbake til den røde LEDen er alt normalt igjen. Hva er galt? Blir det gitt for mye/lite volt/mA til den grønne LEDen, i så fall hvor mye kommer det fra hovedkortet? Bytta du til 5V diode? Det ser så kult ut, lyser sterkt som f ut Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Tror nok ikke det er en 5 volt diode, har faktisk ikke hørt om dioder med så høyt voltforbruk. Dioden sitter i et gammelt modem, den er 3 mm. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ville tippe 2.1, men ikke stol på meg da Forresten på microplex har de 5 volts dioder... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hadde akkurat samme problemet, helt til LED*en en dag brant opp... Den var ultra-sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå