Enceladus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg har kjøpt en Xbox360 Arcade og kobler den til en lcd skjerm. Men så var det å få lyd på den da. Er det noe slags innebygde høytalere eller kan jeg koble på 5.1 høytalerene mine som jeg har brukt på pcen. trenger jeg noen ekstra kabler for å få dette til? Hvilke? Jeg har dette annlegget: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...134%3Br:dinpris Endret 31. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Innebygde høyttalere ja, den var god Kjøp den en optisk lydkabel Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hehe En optisk lydkabel altså... Får springe ut å kjøpe en slik en da. Kan jo forhøre meg på butikken Endret 31. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hehe En optisk lydkabel altså... Får springe ut å kjøpe en slik en da. Kan jo forhøre meg på butikken Varianten du trenger er en Toslink (optisk lydkabel altså). Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan skal han koble den til Xboxen da? Er ikke noen slik ingang på xboxen ... Finnes jo bare HDMI og sann spesial greier til xbox :/ Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan skal han koble den til Xboxen da? Er ikke noen slik ingang på xboxen ... Finnes jo bare HDMI og sann spesial greier til xbox :/ Jeg bruker da optisk lydkabel så utgang er det Fins på HD kabelen, men følger det med HD kabel på Arcade? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei Derfor lurer jeg på å kjøpe denne; http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...a2c955b66be652f Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) men et problem e at d ikkje går an å kobla både hdmi-kabel og den andre kabelen på ein gang. någen har løyst d ved å fjerna dekselet på den andre kabelen. edit: men på den kabelen det e linka t ser d ut som om den e lagt for å brukast samen med hdmi edit2: fant ut at eg har den kabelen. fulgte visst med eliten. funke yppersligt den Endret 1. juni 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Adapter for deg som bruker HDMI tilkobling til TVen og som i tillegg ønsker å kjøre lyden ut på et separat stereoanlegg. Med denne kabelen kan du vise bilde gjennom HDMI utgangen og samtidig få lyd via optisk eller stereo kabel til forsterker/høyttalere." Funker med begge to samtidig på denne. Men slik komponentkabel for xbox, har den utgang for toslink? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå