Sigmund_Freud Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Om de dropper nedfallsmeny til fordel for MB vil ikke én desimal bedre feilmarginen mer enn 13,5kr/mnd (dyrest datatrafikk (0,9MB * 20kr/MB) - billigste datatrafikk (0,9MB * 5kr/MB)). Endret 2. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det beste er en nedfallsmeny. Så kan de som får oppgitt forbruket på sin telefon i kB bruke det, og de som får det oppgitt i MB bruke det. Verre er det ikke. Min telefon måler bare forbruket i MB, og forbruket passerer kjapt 100MB i måneden, så kb var fryktelig tungvint, selv om jeg kan regne Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Nå har de visst fikset kbit til kB. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Så akkurat at "Lavt"-profilen har med 3 MMS og 250kB datatrafikk. Vet ikke helt om jeg tror det stemmer for de som bruker mobilen lite. På den andre siden, kanskje One Call Faktura får inkludert litt datatrafikk, noen MMS, og at telefonsvar kan trekkes fra de inkluderte ringeminuttene sånn at de igjen havner på null. Endret 3. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Finnes det feil med telepriser som ikke viser en eneste tilbyder på mobiltelefoni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå