Colaflasken Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei Prøver og få morra mi til og gå over til Gmail eller hvilken som helst nettbasert mail for det er så mye styr med Outlook Må ta backup når jeg formaterer osv... Men her er problemet, når hun skall sende en mail gjennom outlook (uansett motaker) så kommer denne mailen i inboksen 3 sekund etter : Og please, ikke kom med det at jeg må skifte til Thunderbird, mamma kommer aldri til og skjønne noe, tok minst 10 år før hu skjønnte noe av outlook Noen som vet hva det kan være ?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Bruker du rett SMTP server? Ja Har skjekket både inn og ut så de skall være åkey Lenke til kommentar
rozon Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Bruker du rett SMTP server? Ja Har skjekket både inn og ut så de skall være åkey Altså din ISP sin SMTP server? Du kan (kanskje) ikke bruke Gmail sin SMTP pga. norske ISP-er sin kampanje mot spam. 5.7.1 feil kommer oftest på grunn av at SMTP serveren ikke lar deg relay/forwarde mailer. Endret 1. juni 2008 av rozon Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Bruker du rett SMTP server? Ja Har skjekket både inn og ut så de skall være åkey Altså din ISP sin SMTP server? Du kan (kanskje) ikke bruke Gmail sin SMTP pga. norske ISP-er sin kampanje mot spam. 5.7.1 feil kommer oftest på grunn av at SMTP serveren ikke lar deg relay/forwarde mailer. Mora mi har en Sol.no konto og jeg bruker den SMTP server'n jeg fikk når vi registrerte oss. Den er slik: SMTP-server (utgående mail): smtp.start.no POP-server (innkommende mail): pop.start.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå