Evandar Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Heisann. Etter en uke med laber fps i Age of Conan på Low setting (alt fra 0.01 til 35fps), lurer jeg på om det er mulig å oppgradere PC-en min. Å kjøpe en splitter ny pc er utelukket da den jeg har er fra januar i fjor. Men jeg er ikke sikker på hvor mye bedre den kan bli. Her er noen detaljer: NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm strømforsyning AMD Athlon 64 X2 4200+ prosessor Radeon X1950 Pro skjermkort 2 gig RAM Abit KN9 SLI, nForce 570 SLI,Socket-AM2 hovedkort Windows XP Det er vel alt dere trenger å vite. Siden jeg bare har 500w strømforsyning, så er det nok en del grafikkort jeg ikke kan bruke. Men overlater til dere å fortelle meg om det er mulig å få denne PC-en til å kjøre AoC akseptabelt. Synd at MMO'er generelt skal være så krevende. Crysis kjører jeg jo strålende på medium. Endret 31. mai 2008 av Evandar Lenke til kommentar
aimbot Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heisann. Etter en uke med laber fps i Age of Conan på Low setting (alt fra 0.01 til 35fps), lurer jeg på om det er mulig å oppgradere PC-en min. Å kjøpe en splitter ny pc er utelukket da den jeg har er fra januar i fjor. Men jeg er ikke sikker på hvor mye bedre den kan bli. Her er noen detaljer: NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm strømforsyning AMD Athlon 64 X2 4200+ prosessor Radeon X1950 Pro skjermkort 2 gig RAM Abit KN9 SLI, nForce 570 SLI,Socket-AM2 hovedkort Windows XP Det er vel alt dere trenger å vite. Siden jeg bare har 500w strømforsyning, så er det nok en del grafikkort jeg ikke kan bruke. Men overlater til dere å fortelle meg om det er mulig å få denne PC-en til å kjøre AoC akseptabelt. Synd at MMO'er generelt skal være så krevende. Crysis kjører jeg jo strålende på medium. Har samme PC, og har prøvd det meste av tweaking. Anbefalning: bare kjør spillet på medium eller high, du får samme fps som på low (grunnet dårlig utnyttelse av radeon kort i spillet, en eller annen flaskehals, vil jeg tro). Lenke til kommentar
Evandar Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Takk for svar. Men jeg får en del mer fps på low enn medium, faktisk. Så økte jeg draw distance til 250m, og var tilbake på samme fps, haha. Men spillet var rett og slett ikke noe moro uten å kunne se verden rundt deg. Endret 13. juni 2008 av Evandar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå