Calc Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei, laptopen min ga opp i dag og jeg må derfor gå til innkjøp av en ny pc. Denne gangen holder jeg meg stasjonær Bruksområde: Net og office for det meste, ingen gaming. Jeg har skjerm, tastatur og mus fra før. Vil helst kjøpe ferdigbygget, men dersom det er en del å spare ved å gjøre det selv, er ikke det noe problem. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Denne ser ut til å ha mye for pengene. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87978 Et ok skjermkort også PCI Express x16 - NVIDIA GeForce 8600 GT - 256 MB God plass , ok CPU og ja det en kan få for 5000kr. Chief_R-W Endret 31. mai 2008 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Calc Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Den så bra ut ja, men er det mulig å få noe lignende som er intel-basert? Takk for svar! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg hadde selv X2 4600+ i AMD 939 og synes selv den hadde god ytelse. Så 4600 i AM2 har nok enda bedre ytelse med AM2. Men til spørsmålet ditt. Fant en PC bygger på PS som skulle kunne redigeres http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=112855 Men ikke sikker hvordan byggeren deres virker , mulig du må ha logget deg inn for å redigere den. Men som sagt så tror jeg den på MPX er et godt kjøp. Er tross alt mye for pengene Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Her er mitt forslag Kontorpc Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 HW's handlevogn er en fin oversikt det. Men er ofte at mange butikker ikke har alle produktene og at de ikke er på lager. Og synes da det er lettere å lage egen handlevogn ifra den nettshoppen en liker best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå