lab161 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har vært bruker av tvtool ganske lenge. Men nå skrur ikke pcskjermen seg på etter at tv`n har vært i bruk. Jeg må restarte maskinen for hverken tv eller pc skjerm lar seg skru på, etter at jeg har hatt skjermbildet på tv`n. Jeg har forsøkt å avinstalere, men problemet er der fortsatt. Noen som kan hjelpe????? Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har du forsøkt å trykke hurtigtastene som du bruker til å velge skjerm? Ctrl F1 / Ctrl F2 eller hva det var. (Sjekk innstillingene i TVtool.) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har samme problem, du får på pc skjermen igjen ved og endre oppløsning og sette tilbake igjen. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 OK, men mener du oppløsningen i tvtool eller på pc`n. Jeg prøvde men det fungerte ikke. Jeg prøvde den siste tvtool og den fungerte bra. Den jeg har fungerer ikke (5.5). Ett annet problem er at der brukernavn og key skrives injn er feltet grått og jeg får ikke skrevet inn noe som helst. Når jeg fjerner registreringen er feltet fortsatt grått. det er litt krise. Bruker tvtool hver dag..... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ja jeg mener oppløsningen i windows ikke tvtool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå