Movieheart Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er ikke sikker på om emne tittelen ble helt korrekt, men tror den ble sånn ca. korrekt. Problemet mitt er altså at jeg ikke får til å sende mail med min Loqal mail når jeg er på dataparty. Når jeg er hjemme fungerer det selvsagt. Husker jeg gjorde noen instillinger på dette før. Jeg tror jeg endret på SMTP serveren eller noe sånt. Men nå husker jeg selvsagt ikke hva jeg skrev inn. Så er det noen som vet hva jeg må skrive inn for å få til å sende mail. Har altså en Loqal mail. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 om du også har Loqal ISP, så er dette helt vanlig at de legger inn sperrer for folk som er utenfor deres nett. Dette pga flere årsaker, men den største er å hindre at spamboter misbruker mail-tjenester. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Har fått til å sende mail før. Husker bare ikke hva jeg måtte endre på. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du må bruke smtp-serveren i det nettet du er oppkoblet i, f.eks smtp.online.no er du på ett Online/telenor-nett. Dessverre er det få ISP-er som støtter smtp med pålogging av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Jepp. Måtte endre fra smtp.loqal.no til smtp.online.no Funket fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå