Gå til innhold

Erfaringer med Get bredbånd (evt andre anb.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale deg Ventelo ADSL2+ 20/1 mbit til 400kr. Stabilt og greit. :)

Ok, hadde telefon gjennom Ventelo lenge, men skiftet over til Tele2 pga mye tull med fakturaer. Men det kan jo kanskje ha bedret seg..

Ved sjekk ser det ut som jeg bare kan få de lavere hastighetene fra Ventelo.

Hva med Telenor Adsl Turbo? Er egentlig Telenor så ubrukelig som mange hevder?

Lenke til kommentar

Er det ikke ganske rimelig og enkelt og teste med Get da? Er det søppel så kan du jo prøve noe annet. Kabel bør teknisk sett kunne levere langt bedre hastigheter enn utgått xDSl. Når det gjelder fiber så pleier det og være svært merkbart at dette kommer til området, masse møter og info så har du bodd der noen år så er det neppe utbyggd uten at du har sett det. Dog meld deg på lista og ring de for info om mulighetene.

Lenke til kommentar
Er det ikke ganske rimelig og enkelt og teste med Get da? Er det søppel så kan du jo prøve noe annet. Kabel bør teknisk sett kunne levere langt bedre hastigheter enn utgått xDSl. Når det gjelder fiber så pleier det og være svært merkbart at dette kommer til området, masse møter og info så har du bodd der noen år så er det neppe utbyggd uten at du har sett det. Dog meld deg på lista og ring de for info om mulighetene.

Javel.. Jo det har vært innkallinger til møter, brever, og det er nylig lagt kabler rundt her ifb med dette. Har meldt min interesse..

Spørsmålet er om det der er å anbefale da. :hmm:

Folk her i distriktet er vel ikke blant de som har fått mest utlevert, så jeg ser bare for meg at det blir mye tull og kluss med det. Bønder her på Haugalandet drive med internett, ja vet ikke jeg.. :roll:

Lenke til kommentar

Er ingenting og lure på hvis du får tilbudet om fiber, driftingen av nettet blir stort sett gjort av Lyse i Stavanger så det er graving og litt førstelinjesupport som den lokale leverandøren gjør.

Det lokale e-verket her leverer den samme løsningen og det er ekstremt få klager som man kan tilbakeføre til leverandøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...