kim21 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se ka eg fant http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...5EAAAEW_Tw1iiRZ Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...;mapStore=09600 Endret 23. november 2008 av kim21 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen sjanse for at de sender det ut før 3. desember? Ettersom at det står det er på lager allerede... Jeg ser også at man kan forhåndsbestille på Steam nå for 50 USD, og få med Vice City i samme slengen. Det blir vel i underkant av 400 kr. Har noen funnet det billigere noe sted? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen nettbutikker sender ut 1 - 2 dager før, grunnet at kundene skal ha spillet til lanseringsdatoen. Om elkjøp gjør det, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjøper da gjerne på steam da. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Trådstarter bør oppdatere første posten med riktig dato på lansering! Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fikk spillet mitt fra Amazon.com Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fikk spillet mitt fra Amazon.com Har du fått spillet ditt i dag? Synes jeg leste på nettet for noen dager siden at Amazon.com var meget ivrige på å sende ut spill en del dager før release dato. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 woot! Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss i dag. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS http://absoluttspill.no [email protected] Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fikk spillet mitt fra Amazon.com Har du fått spillet ditt i dag? Synes jeg leste på nettet for noen dager siden at Amazon.com var meget ivrige på å sende ut spill en del dager før release dato. De sender det før sånn at det kommer frem til releasedato. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) LanSi: Det er det mange som gjør, men jeg synes jeg leste noe om at akkurat Amazon.com sendte de ut litt VEL tidlig i forhold til alle andre, diverse mange dager før. Jeg skal ikke si med sikkerhet at det var Amazon.com, men kan si så mye som at det var en stor amerikansk nettbutikk jeg ikke husker navnet på. Uansett hvor tidlig man får spillet/spillene med Securom, så får man ikke spilt før lanseringsdatoen. EDIT: Mitt spill ble sendt i går fra Absoluttspill.no, så jeg håper selv på å ha det i postkassen i dag! Er meget spent på om det kommer noen gode mods til spillet etterhvert. Endret 3. desember 2008 av Harribo Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Regner med det ligger å venter på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Selger Spaceworld dette i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå