SynT Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Viss ingen har fått det med seg så er det hotteste temaet om GTA IV for PC nå en ESRB tabbe som kanskje har avslørt at både Bully og GTA IV kommer til PC. ESRB har nå fjernet det igjen, men det er et klart hint om at PC versjonen kommer. Eg har sjøl vitnet at dette faktisk sto på ESRB sine sider og det er ikkje falskt. ESRB er det offisielle amerikanske rating organisasjonen for spill. PC gamer malaysia sin info er desverre basert på Citydisc sin preorder. Endret 27. juli 2008 av SynT Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er tydeligvis "bekreftet" nå at GTA IV kommer til PC: http://ve3d.ign.com/articles/news/40572/Gr...s-November-18th Jeg ser likevel ingen kilder... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) VG Nett skriver nå at det er offisielt at GTA IV kommer til PC. I en pressemelding gjengitt hos Kotaku forteller Rockstar at PC-versjonen av spillet kommer til Europa 21. november og USA 18. november. Endret 6. august 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Glede meg! Hva betyr "Spillet ser ut til å bli en ren konvertering fra versjonen til Xbox 360 og PS3"? Lenke til kommentar
Generic Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 JAAAAAAAAAAAAA ENDELIG!!! Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ikke dårlig. Hadde trodd vi måtte vente til langt uti 2009 før det kom til PC. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 No er det berre å håpe at jeg har god nok data Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fy faen gleder meg som ei liten unge Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Finnes allerede på konsoll i tilfelle du ikke klarer å vente så lenge som en liten unge. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Gleder meg som en unge til PC-versjonen. Har klart å holde fingrene unna å kjøpe Xbox 360 + GTA siden April, så det bør ikke være noe problem å vente et par måneder til. :> Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Rockstar har nå i løpet av Games Convention at GTA:IV til pc vil ha delvis oppdatert grafikk med støtte for så klart større oppløsninger, det skal være enklere å søke gjennom servere og når du spiller vil alt sammen bli "filmet" så hvis du nettopp gjorde det villeste stuntet eller sprengte de fleste bilene kan du gå tilbake og lage film av det med diverse effekter. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 NICE gleder seg mer og mer for vær dag Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg håper det ikke blir utsatt, som spill ofte blir. Dette kan bli meget bra på PC om det yter godt nok i forhold til grafikken. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror aldri det har hendt tidligere at PC-versjonen av GTA har blitt utsatt. Rockstar har melket det de kan av konsollversjonene, og nå satser de på julesalget. Vil tro de har satt seg god margin for å nå det målet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Specs og litt til: Microsoft's Games for Windows page has lifted the veil on the upcoming PC version of Grand Theft Auto IV. For non-console owners, or those who just prefer to game on their computer (see below on why), you'll have a couple of months to bulk up your configuration if necessary. Here you are, then: RECOMMENDED REQUIREMENTS OS: Windows XP SP2 Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) RAM: 2GB Hard Drive: 18GB free hard disk space Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader Drive: DVD-ROM dual-layer drive Grand Theft Auto IV releases November 18 on the PC. So it's said, this version will feature expanded multiplayer capabilities, better controls, fewer bugs, free bonus episodes/missions, better graphics, and tons of mod potential. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spennende! Det skal bli kjekt å se alle de forskjellige mod'ene som kommer etter en stund. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha, det er bursdagen min! Lenke til kommentar
RBKhater Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 På hjemmesiden står det at det utsatt til 3/12!!!! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg hadde det på feelingen at det ble utsatt en liten stund p.g.a en nyhet jeg leste en plass på nettet. Nå ser det altså ut til å stemme, den nyheten jeg så var skrevet basert på rykter, som stemte tydeligvis. Heldigvis er ikke dette en stor utsettelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå