airguard Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 har bestilt meg en flatskjerm som jeg tenkte og bruke ved siden av min sony g400. Har en dvi utgang på mitt gforce 3-ti500 og lurer på om jeg kan bruke begge samtidig ? evnt how to do ? takk airguard Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Se på hjemmesiden til produsenten av kortet. Vil være for dumt om det ikke klarer 2 skjermer når det har 2 utganger. Ellers så er det noen innstillinger i operativsystemet du har. (Win2000 og xp har god støtte for 2 skjermer). Vet ikke hvordan det er i windows 98 om du har det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 2x skjerm funker helt fint i 98 også. der var det dog snakk om et agp og et pci-kort. men, jeg mener dvi er forbeholdt flatskjerm.. ? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 11:45, psilocybe skrev:2x skjerm funker helt fint i 98 også. der var det dog snakk om et agp og et pci-kort.men, jeg mener dvi er forbeholdt flatskjerm.. ? Les hva folk skriver da!!!!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Renger med at du kan stille inn en av skjermene som hovedskjerm slik at denne blir nr1. Det står sikkert i bruksannvisningen og om du ikke finner den så finnes sikkert manualen på nett. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Dette kortet støtter nok ikke TwinView, så du blir nødt til å se akkurat det samme på begge skjermene.... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 takker og bukker. har et pci kort jeg evnt. kan bruke sammen med det andre. skal informere om hvordan det funket. airguard Lenke til kommentar
airguard Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 heite helsike jeg kan jo kjøre 2 skjermer på min sonyg400 skjerm haha tenkte ikke på det. airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå