superninja Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tenkte på det da jeg smakte Nugatti Air nå nettopp, var ganske greit men det er nå måte på hvor mye sukker du kan få inn i en sånn boks vel! Samme med vanlig nugatti, klarer ikke å spise det lenger etter jeg begynte å spise nugatti max som er MYE bedre enn vanlig. Hvorfor skal de pjåte på med så jævlig mye sukker at du nesten brekker deg da du spiser det? Er sånn med sylte også og mye annet som jeg merker etter at jeg begynte å spise produkter med mindre sukker. (Syns forresten Jordbærsylta fra Lerum er utrolig god! Lerum Lett Syltetøy tror jeg det heter.) Lenke til kommentar
morra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Personlig misliker jeg at de tar vekk sukkeret i pålegget (og andre matvarer). Syns ikke alternativene er noe bedre: Kunstig søtning og verre smak. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Folk flest, særlig barn, og særlig de som er tiltenkelige å kunne kjøpe et slikt sukkerholdig produkt har allerede vendt seg til en slik søtsmak at dette neppe gjør dem noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå