chainch0mp Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ...Fordi hvis jeg er i en tråd og har lyst til å fortsette å lese den kan jeg ikke trykke på brukernavnet og holde ctrl + send melding for å åpne det i nytt vindu, og må dermed enten velge å sende melding i det aktive vinduet og heller finne tråden på nytt fra forumets hovedside eller å scrolle opp eller ned og holde ctrl + (sidenummer) for å lage en "sikkerhetskopi" av siden så jeg kan sende meldingen i det ene vinduet, så lukke det og fortsette å lese i vindu nummer to. Tungvint! Eller så kan man eventuelt bli tilbakesendt eller få valg om man vil bli tilbakesendt til den aktuelle tråden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg pleier å trykke på brukernavnet med scroll-hjulet. Da åpnes det en ny tab i IE7 og FF2 med brukerprofilen hvor jeg kan sende meldinger og alt mulig uten å måtte navigere med det andre vinduet/tabben jeg leser tråder med. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 høyreklikk på "send melding" og "open in new tab". Evt nytt vindu om du ikke har tabs. Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Scrollhjul skulle gjøre det samme som ctrl+klikk, og sitnevnte fungerer ikke for meg heller. Ønsker man å gjøre dette uten scrollhjul går det an å klikke på navnet og så ctrl-klikk på send melding. Det fungerer utmerket, da dette er en ren link fri for javascript-tull. Ikke koster det flere klikk heller. PS; hos brukere med avatar er også avataren en ren link til profilen, som kan manipuleres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg