CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mmm... Fikk lekt meg med denne, G700, X1 og HTC Diamond i helga Liker veldig godt at menyene til SE virkelig begynner å forandre seg og bli mer spennende enn det gode gamle Hva synes du om Diamond? Konge. Mer spennende enn X1. X1 var overraskende stor og ikke minst tung (men igjen bygget av stål). Diamond imponerte i størrelse, jeg trodde den var mye større. Og skjermen på den var jo til å dette av stolen av. Fikk snagga en G900 på jobb i dag og blir vel å bruke den denne uka. Spennende telefon så langt Elsker fokus-delen på kameraet (bare å peke hvor man vil fokusere på skjermen, genialt!) Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 etter å ha modifisert P1i-pluginen (endret strenger med P1i til G900 i diverse filer) så funket det helt fint Kan du forklare det litt mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, stilig den fokus funksjonen. Syntes også G900 hadde grei størelse for å være en proff telefon. X1 og Diamond har jeg ikke hatt gleden av og leke med ennå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, stilig den fokus funksjonen. Syntes også G900 hadde grei størelse for å være en proff telefon. X1 og Diamond har jeg ikke hatt gleden av og leke med ennå Gled deg. Jeg fikk ikke lov å prøve menyene på X1 iogmed telefonen var så langt unna. Så fikk bare se og røre på det fysiske. Og den blir litt for stor for min lomme. Tror jeg vil ende opp med G900 som jobb og Diamond som privat. Sistnevnte var jo fantastisk fryd å bruke og leke med Og G900 er jeg rimelig fornøyd med så langt. Eneste er at menyene kunne vært litt raskere, men ellers kjempebra ^^ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ser spennende ut den specs-wise, muligens litt tamt design, men jeg synes den så grei ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ser spennende ut den specs-wise, muligens litt tamt design, men jeg synes den så grei ut. Var størrelsen på den sammenliknet med Diamond og G900 som gjorde at jeg mista interessen for den. Men blir sikkert en konge-telefon å selge når den først kommer Men føler den blir litt slik som P990i... Tror det blir for lite for seint med tanke på hva som dukker opp i løpet av året. Men skal aldri si aldri Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei, får nå håpe at den ikke havner i bakleksa Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Leste nettopp testen på mobile-review og må si kameraet skuffet stort, blasse, lyse og uskarpe bilder. Får håpe den endelige versjonen yter bedre enn dette, virker jo bra ellers. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Leste nettopp testen på mobile-review og må si kameraet skuffet stort, blasse, lyse og uskarpe bilder. Får håpe den endelige versjonen yter bedre enn dette, virker jo bra ellers. Skal ta noen bilder på vei hjem fra jobb. Legge ut og se hvordan den endelige versjonen er Om du vil Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, hadde vært supert, håper virkelig de er bedre enn de i testen! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ble skikkelig skuffet over bildekvaliteten på eksemplene fra mobile review. Blasse og dårlige farger. Får ha innderlig håpe at dette var en prototype/ eller noe som fikses på med firmware. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ble skikkelig skuffet over bildekvaliteten på eksemplene fra mobile review. Blasse og dårlige farger. Får ha innderlig håpe at dette var en prototype/ eller noe som fikses på med firmware. Skal få ut noen bilder etter jobb Er ferdig for dagen kl. 16 Så skal jeg prøve å variere fra dagslys til litt innendørs Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Da har jeg vært å tatt litt bilder. Jeg er ikke verdens beste fotograf eller noe særlig stødig på hånda så dere får si hva dere vil Her er iallefall utendørs i litt forskjellige lysforhold: http://www.cazper.org/images/DSC00488.JPG http://www.cazper.org/images/DSC00489.JPG http://www.cazper.org/images/DSC00490.JPG http://www.cazper.org/images/DSC00493.JPG Tatt med automatisk innstilling. Makro: http://www.cazper.org/images/DSC00491.JPG Og innendørs uten lys: http://www.cazper.org/images/DSC00494.JPG Og innendørs med lys: http://www.cazper.org/images/DSC00498.JPG Innendørs bildene syns jeg ble ræv om jeg må få lov til å si det Men kan hende blir bedret med oppdateringer Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg syntes det var rimelig bra utendørs bilder! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Helt enig. De utendørsbildene ble ikke så ille. Det makrobildet ble kanskje litt pixlete(?) Ser vel greit ut det, til å være en mobiltelefon. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Helt enig. De utendørsbildene ble ikke så ille. Det makrobildet ble kanskje litt pixlete(?) Ser vel greit ut det, til å være en mobiltelefon. Utendørs så bra ut. Er veldig fornøyd med telefonen så langt. Muligens jeg kjøper den Likte byggekvaliteten og det meste ved denne Og kameraet dugde så langt så Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Utendørs var i det minste bedre enn på M-R, men innendørs var jeg ikke helt fornøyd med jeg heller Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Huff. Litt skuffa etter en dag praktisk bruk. Tror jeg fikk en mandagstelefon eller så har SE noe å jobbe med på software delen. Her er noen av feilene som skjedde med meg og mine 24 timer med telefonen. 4-6 meldinger ble motatt 1-2 timer for seint (men klokka stemte på de) (dette kan ha vært en feil hos operatør) Tastelåsen hang seg opp. Etter at jeg slo den på så var det som om noen trykket på telefonen. Lyset skrudde seg av og på konstant. En reboot fikset dette. og telefonen kræsja sinnsykt 3 ganger selv om jeg ikke multitaska på den. Dvs. at jeg måtte ta ut og inn batteriet for å få en respons. EDIT: Heldigvis får jeg inn C702i i dag Blir spennende å se hvordan GPS delen på den er EDIT2: Nå har den stått til nullstilling i en tre kvarters tid. Kan bli spennende om den faktisk greide å kræsje i nullstillingsfase EDIT3: Der kom den endelig Endret 3. juni 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ja, de ble bedre enn mobile review sine bilder. Begynner få mer og mer lyst på denne telefonen selv. Men jeg kan jo nesten ikke kjøpe denne, Diamond, X1 og muligens FIC Neo1973 ? edit: hmmm Endret 3. juni 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Heisann! Ville bare si fra at testene av G900 og G700 er utsatt til neste uke. Dette på grunn av at vi har tidlige modeller med litt mer bugs enn forventet. Vi må altså sjekke opp med butikkversjoner av telefonene før vi tør å dra noen konklusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg