Sir_Wrathson Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Langt, langt der borte Hvor skogens trær blir sorte Og nattens iskalde blest Skjærer nådeløst i fra vest Sakte, sakte iskalde vinder tar over Skumringen og mørke sover Der det klare månelys aldri vil skinne Der nattens mørke aldri vil forsvinne Stillhet, under det svarte himmelhvelv Et lite glimt av en stjerne, et lite lys i fra det fjerne Men på stiens skyggelagte vei, jeg vandrer Inn porten til den mørke sidens rike En fjern tanke, om alt som har hendt Inn i evighetens mørke, alt er nå endt Du kunne vendt De lyse gode tider, ble overvunnet Nattens lysnede greiner, nå forsvunnet Vri deg, stå opp fra den mørke grav Din tid er ikke over, men i dødens makt du sover Veien til den lyse dal var der Du vendte ikke, du kunne vært der Du var en gang så nær Vend deg nå, til ingen nytte Du vil aldri kunne flytte Sangtekst/dikt som jeg har skrevet. Kom med kritikk! Endret 31. mai 2008 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) kult. jeg likte det Har nettopp lest en artikkel om hasj, og tenkte på rusmisbrukere. særlig da jeg leste En fjern tanke, om alt som har hendt Inn i evighetens mørke, alt er nå endt Du kunne vendt og Din tid er ikke over, men i dødens makt du sover men jeg tenkte jo på andre ting også, vet bare ikke helt hva. fint at det rimer, men synd at alt ikke gjør det Endret 22. november 2008 av Spöka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå