Gå til innhold

Anbefalinger til nytt skjermkort

Munty

Anbefalte innlegg

Hallo. Har tenkt på lenge å bytte ut mitt gamle skjermkort (8600 gts GDDR3 512mb). Har hørt anbefalinger om å kjøpe to litt billigere skjermkort og kjøre de i SLI/Crossfire enn å kjøpe ETT stort, nytt, fint, dyrt o.s.v. Er det noen som har en ide? Jeg kjører spill på dataen som Crysis, BioShock... Med andre ord, ganske krevende spill. Takk for at du så her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så blir det utgifter for nytt hovedkort da. Grafikk kort blir så ofte utdatert at jeg ville mye heller satsa på å kjøpe et nytt grafikk kort oftere enn å bruke en mengde penger på 2 skjermkort + hovedkort. Kjøp et skjermkort nå til en grei pris, isteden for å bruke 4000 for å få hovedkort og skjermkort i SLI. Så kan du kjøpe nytt igjen om et par år når det er noe mye råere på markedet.

Lenke til kommentar

9800gt med 2 vei sli!(dritt bra fps i de fleste spill.)

Eller 3870 gx2 med 2 vei CF! (Sykt score med 3dmark06)

Hadde det vært de to jeg kunne ha valgt om så hadde jeg tat nVidia 9800 gt i 2 vei SLI fordi det er dritt bra til gaming.

Lenke til kommentar

Takk for svarene og ja, jeg har SLI på hovedkortet mitt :p Hadde vært kult med noen linker hvis dere gadd! og ikke vent på noe svar! Tar kvelden nå.

EDIT:

Der så jeg noen linker der ja!

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Takk for svarene og ja, jeg har SLI på hovedkortet mitt :p Hadde vært kult med noen linker hvis dere gadd! og ikke vent på noe svar! Tar kvelden nå.

EDIT:

Der så jeg noen linker der ja!

du gjorde det, ja.. og de var mine :cool:

kjøp ett til av det du har. det lir et bra opset det og det lir ikke så dyrt heller. + at det ser jo utrolig fett ut med SLI da..

trenger ikke se likt ut, men specsa må være like som på det du har...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...