Essem Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Singleplayer: Assassin's Creed Multiplayer: Gears of War Barndomsminne: Age of Empires 2 Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Singleplayer: Betrayal at Krondor eller Final Fantasy 7, vanskelig å velge Multiplayer: Team Fortress 2 og Battlefield 2 Bærbar: Super Mario World GBA MMO: World of Warcraft Med utstyr: - Old-school: Chrono Trigger Barndomsminne: Super Mario Bros 3 eller Civilization Endret 2. juni 2008 av scorcho Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Old-school: Banjo Kazooie! Multiplayer: Halo 3 Edit: telletråd btw. Hm, det er sant. Er det noen måte å flytte denne tråden til et sted det er lov med telletråder, eller er det kun Moderatorer som kan dette? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Singelplayer: Half life 2 og Bioshock(umulig å bestemme seg) Multiplayer: BF2 og CoD4(igjen, umulig å velge) Bærbar: Patapon(OBS: Avhengighetsskapende rytmer) MMO: Aldri prøvd.... Med utstyr: Må bli USAF Navy Fighters med en joystick Old school: Mario(husker ikke hvilket:P) Barndomsminne: Age of Empires 2 Slenger med strategi og: World in Conflict;) Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Med utstyr: Duck Hunt med pistol ÅÅå !! digga det spillet Lenke til kommentar
Tribulation Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: Vampire The Masquerade : Bloodlines (Jeg har veldig mange spill som jeg også kunne sagt her) Multiplayer: Starcraft Bærbar: Zelda (husker ikke hvilken av dem det er) Soundtrack: Diablo I Med utstyr: X-Wing vs. Tie Fighter(eneste jeg har spillt med flightstick) Old-school: Red Alert Barndomsminne: Donkey Kong (Snes) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: GTA vice city Multiplayer: 007 goldeneye Soundtrack: GTA vice city Med utstyr: ikke spilt mange spill derfra Old-school: donkey kong country (snes) Barndomsminne: hvor sykt ekte super maio 64 så ut første gang jeg så det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 DET BESTE SPILLET INNEN: Singleplayer: Half-Life spillene, GoW, CoD 4. osv klarer ikke bestemme meg Multiplayer: Call Of Duty 4 Bærbar: Warioland 3 Soundtrack: Gears Of War Med utstyr: WRC spillene (med ratt og pedal) Old-school: Top Gun flyspillet Barndomsminne: Mario N64 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant! Du kan jo bytte "med utstyr" til favoritt-rett i samme slengen! Men da må du huske å endre navnet på tråden din med det samme, for så vidt jeg vet så er verken matretter soundtracks spill-sjangrer. Endret 2. juni 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Singelplayer: Elder Scroll: Oblivion Multiplayer: BF2 Bærbar: God of War (PSP) MMO: Age of Conan (overlegent for min del) Med utstyr: Har ikke spilt så mye derfra.. Old school: Mario Barndomsminne: Goldeneye 007 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: Half Life 2 Multiplayer: Team Fortress 2/Counter Strike Source Bærbar: Pokémon Silver/Gold/Crystal MMO: Lord of the Rings Online Soundtrack: Red Alert 2 Old-school: Super Mario Bros. 3 Barndomsminne: Conker's Bad Fur Day Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant! Du kan jo bytte "med utstyr" til favoritt-rett i samme slengen! Men da må du huske å endre navnet på tråden din med det samme, for så vidt jeg vet så er verken matretter soundtracks spill-sjangrer. Sant nok, men hva ville du kalt det? Finnes det et bedre mer presist ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå