Gå til innhold

Ikke mer Shark.. Hva skjer med TV?

Anbefalte innlegg

CBS bestemte seg nylig for å ikke gå for en tredje sesong av Shark.. Istedet får vi nok et nytt hjernedødt realityshow ettersom det er det vi tydeligvis liker best.

Shark var en av mine favorittserier med en strålende James Woods i spissen, og jeg ser nok gjerne alle episodene en gang til! Det var intelligent, spennende og uforutsigbart, og jeg storkoste meg med hver eneste episode! At manusforfatterstreiken ødela for så mange gode programmer er trist, men at Shark og andre gode programmer blir lagt på hyllen for å gjøre plass til tåpelige programmer gjør meg bare sint og lei meg!

Hvorfor er det stadig færre og færre som vil se noe annet enn Farmen, Robinson, Hells Kitchen, og all annen drit som finnes av datingprogrammer, oppussing og diverse annet..

Snart kan jeg nok like godt kaste ut TV`en og heller laste ned de få seriene jeg faktisk bryr meg om... men vent! Ikke mer 24, Dexter eller Shark. Lost er jo blitt helt tåpelig, Prison Break er det muligens håp for når det endelig kommer, og the Unit kanskje, men ellers ser det dårlig ut på TV-fronten fremover.

Synd, trist.. og meget leit!

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...