Gå til innhold

Kjøp av AoC pc

Anbefalte innlegg

Det jeg ser etter er en PC som jeg kan spille AoC laggfritt på. Jeg har rett og slett ikke noe peiling på hva som er bra av PC-deler, og jeg har lyst å prøve å holde et skarve budjsett på rundt 8-9k. Fra Komplett sin side satt jeg sammen noe som jeg tror er bra nok , men jeg veit ikke :p ( Har dessverre ikke link til de forskjellige delene. -.-¨ )

Jeg ville vært taknemmelig hvis noen sa ifra hvis det er noe jeg mangler. ( Vet det er noe jeg har glemt xD )

Også kommentarer til hva jeg har satt opp til nå ville hjulpet ( om det er crap eller ikke :p )

[Kabinett]

Antec Nine Hundred sort miditower.

---------------------------------------------------------------------------------

[Hovedkort]

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX,Firewire,GbLAN,DDR2, 2xPCI-Ex(2.0)16.

---------------------------------------------------------------------------------

[Prosessor]

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan.

[Optisk leser/brenner, Blu-Ray]

Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM.

[Multikortleser/Diskettstasjon]

USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk).

[strømforsyning]

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI.

[DDR2 Minne]

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's.

[Harddisk]

Seagate Barracuda 7200.11 500GB, SATA-300, 32MB, 7200RPM.

[skjermkort]

XFX GeForce 9600GT 650M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI, 650/1800Mhz.

[Lydkort]

Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail.

Skal jeg gå for XP eller 64-bits Vista? På Komplett sin side kunne jeg ikke velge 64-bits Vista så =/

som sagt er jeg utrolig noob når det kommer til valg av pc/pc-deler, så trenger mye hjelp^^

Endret av Kaffesau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...