Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøver å være kompis med en fyr. Får ikke en dritt gjengjeldt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært litt sånn som han fyren der i år jeg og, bare at det var mot ei jente. (Jeg er gutt)

Rett og slett fordi hu er klengete og irriterende til tider. Og jeg orker å ha en person som henger over skuldern min og spør om jeg er sur på hu hver gang jeg er litt mer stille enn vanlig. Det blir bare latterlig, og slitsomt.

Har selv gjort det samme; utfallet var at hun bare ble enda mer engasjert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er denne karen veldig sjenert? Hvis han avslår invitasjoner for å "være hjemme" høres han veldig asosial ut.

Jeg har selv en kompis som jeg har kjent i ni år nå. Jeg tar intiativ til å finne på noe kanskje 1 av 15 ganger, men det funker forsåvidt helt greit. Jeg takker så å si alltid ja hvis han ber meg med på noe så lenge jeg ikke har andre planer, og han har nå enda ikke gått lei meg fordi jeg ikke tar intiativ ;)

Jeg er nesten alltid engasjert enten det er konserter, poker eller film/kino, men det er nesten aldri min ide i utgangspunktet, med mindre jeg allerede henger med han og vi ikke har noe å ta oss til.

Jeg tar egentlig ikke så mye intiativ, men jeg takker alltid ja. Dette bunner nok heller i at jeg er lat enn sjenert. Kanskje det samme gjelder kameraten din?

Men du kan nå alltids prøve å ignorere han en 2 ukers tid og se om han går lei og selv tar intiativ til noe sosialt?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...