Gitarhelt Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei Jeg satt å spilte Assasins Creed på min nye pc som har fungert helt flott i noen dager. Plutselig så slo maskina mi seg av, på samme måte som om strømmen hadde gått. Ingen ting lyser på hovedkortet når jeg prøver å starte maskina, ingen vifter går, men det er forsatt lys på power switchen bakpå. Noen som vet hva det er som er galt? Kan det være Strømforsyninga eller kan det være noe annent. Finnes det noen måter jeg kan skjekke dette? Det er så kjedelig å kaste bort penger på å kjøpe nye deler jeg ikke trenger å bytte ut. Har forresten Silver Power PSU 600W og Asus P5K HK, corsair TWIN2X ram brikker, Intel E8400 Endret 30. mai 2008 av Gitarhelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvis det er PSU-en kan du jo skjekke denne i en annen maskin eller eventuelt jumpstarte den. Lenke til kommentar
Gitarhelt Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Prøvde akkuratt å jumpstarte, fikk ikke no liv. dette burde vel gå på garantien? har jo hatt strømforsyninga i 2 dager. den fungerte helt fint til den pluttselig tok kvelden. Kan f.eks hovedkortet blitt ødelagt? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kommer ann på hvordan PSU tok kvelden. Er du uheldig dro den med seg hovedkortet når den døde. Du må nesten bare prøve å bytte PSU og se om ting fungerer som de skal. Lenke til kommentar
Gitarhelt Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ok, den er grei. Får nesten bare skaffe meg en ny psu og skjekke om alt går som det skal. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå