Gå til innhold

Bruktpris på Dell 2007WFP

vegjoh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ville vite hvor mye jeg var interessert i å gi, men han ville i utgangspunktet ha rundt 2000 kr for den. Feilfri og som ny av utseende. Det er for øvrig en jeg kjenner (om enn ikke så godt) som skal selge, uten at det skal ha så mye å si.

Men ca. 2100 kr koster jo en ny Dell E207WFP, så hvor god er en 2007WFP i forhold? Og hvor langt under 2000 kr bør jeg klare å presse prisen på en pent brukt 2007WFP før jeg slår til? Spesifikasjonene på de to skjermene ser jo ganske like ut, men 2007WFP har flere tilkoblingsmuligheter.

Vegard

Lenke til kommentar

Jeg har en Dell 2005WFP, en meget god widescreen 20". Den ga jeg 1000 kroner for. Den var helt som ny, og jeg har ikke hatt noen problemer med den what so ever. Nå skal det sies at det var et skikkelig røverkjøp, men jeg synes faktisk 2000 blir litt i meste laget...

Lenke til kommentar
Han ville vite hvor mye jeg var interessert i å gi, men han ville i utgangspunktet ha rundt 2000 kr for den. Feilfri og som ny av utseende. Det er for øvrig en jeg kjenner (om enn ikke så godt) som skal selge, uten at det skal ha så mye å si.

Men ca. 2100 kr koster jo en ny Dell E207WFP, så hvor god er en 2007WFP i forhold? Og hvor langt under 2000 kr bør jeg klare å presse prisen på en pent brukt 2007WFP før jeg slår til? Spesifikasjonene på de to skjermene ser jo ganske like ut, men 2007WFP har flere tilkoblingsmuligheter.

Vegard

2000 kroner er en veldig bra pris for den skjermen. Skal du bruke til spill, er det greit med E207WFP, men skal du bruke den til grafisk arbeid, er 2007WFP mye bedre( bedre panel)

Lenke til kommentar

Takk for svar - jeg tar gjerne i mot flere.

Når det gjelder hva jeg skal bruke den til, så er det i alle fall ikke spill. Jeg er heller ikke noen grafisk designer eller lignende, men jeg bruker langt flere timer i Photoshop enn til spill i alle fall :) Blir snakk om "desktop-bruk", internett og ulike programmer - inkludert litt foto, litt video, etc. Men jeg er imidlertid såpass dårlig vant når det kommer til skjermer, at jeg tror jeg blir fornøyd uansett.

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...