Lefse Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei, jeg har sett Last Exile, og det var en serie jeg likte svært godt. Jeg likte stilen på serien, handlingen og karaktergalleriet, og lurte på om det fins lignende serier? Altså en serie med steam-punk stil, god historie og karkaterer med god personlighet. Noen som har noe å anbefale? Endret 30. mai 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 hm... sett air gear=Þ? ikke noe som helst lik, men for en eller annen grunn føler jeg at hvis man liker last exile, må man like air gear=Þ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Hm, kan ta en titt på serien, takk for forslaget. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Bumpetibump Så en del episoder av Air Gear, men mista interessen når slåssinga begynte for fullt. Var liksom ikke helt det jeg var ute etter. Så jeg lurer fortsatt på om noen kan anbefale meg en steampunk serie, eller en serie som ligner på Last Exile? Endret 26. juni 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei Jeg bare "låner" tråden din til ett spørsmål til deg Jeg har sett hele Air Gear serien, å i motsetning til deg likte jeg den serien veldig godt. Ville du da anbefalt Last Exile til meg? Edit: skriveleif Endret 26. juni 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Vil nok anbefale Last Exile, som serie generelt. Historien er god, variert karaktergalleri og animeringen er også god. Du får se den fra første episode, så finner du fort ut om du liker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå