HellandB Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei! Nå er tiden kommet for mitt første innkjøp av videokamera. Jeg har bestemt meg å bruke ca. 2000 kroner. Kameraet skal brukes til vanlig bruk. Har lest rundt på forumet og det er mange som mener at du bør legge til en tusenlapp til for å da får du et mye bedre kamera, men vil helst slippe den diskusjonen her. Endret 30. mai 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jeg vil tro at JVC GR-D860 gir deg mye for pengene. Hvis du vil ha det under 2000,-, er nok JVC GR-D760 et godt valg. Lykke til med valget! Endret 30. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ville uten tvil valgt Panasonic NV-GS 90 i den prisklassen, og begrunner det med optisk bildestabilisator og ekte 16:9 (widescreen). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 For å si det sånn... i større tester (har sett tester med over 40 videokamera) så er den øverste delen av lista stort sett Panasonic, Sony og Canon (som oftest med Panasonic helt øverst). Den nederste delen av lista er hovedsaklig JVC, Hitatchi og Samsung (med Samsung helt nederst). NV-GS90 er nok det beste valget i denne prisklassen. Bra i dårlig lys i forhold til tilsvarende fra andre produsenter, optisk bildestabilisator, god optikk og en god sensor. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Takk for tipset. Da blir det nok Panasonic NV-GS 90 på meg! Skal bestille på Pixmania i morgen! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takk for tipset. Da blir det nok Panasonic NV-GS 90 på meg!Skal bestille på Pixmania i morgen! Du bør revurdere å kjøpe fra akkurat Pixmania. Har ikke akkurat et godt rykte, verken når det gjelder levering eller service. Er visst et helvete hvis noe må repareres eller lignende. De er stasjonert i Frankrike, og det virker ikke som de tar henvendelser fra Forbrukerrådet så veldig alvorlig. Kjøp heller fra MPX eller PS.no for eksempel. Det koster bare 229 kroner mer og da kjøper du fra et seriøst firma, som fysisk befinner seg i Norge. Det kan være verdt mye mer enn stakkarslige 229 kroner. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takk for tipset. Da blir det nok Panasonic NV-GS 90 på meg!Skal bestille på Pixmania i morgen! Du bør revurdere å kjøpe fra akkurat Pixmania. Har ikke akkurat et godt rykte, verken når det gjelder levering eller service. Er visst et helvete hvis noe må repareres eller lignende. De er stasjonert i Frankrike, og det virker ikke som de tar henvendelser fra Forbrukerrådet så veldig alvorlig. Kjøp heller fra MPX eller PS.no for eksempel. Det koster bare 229 kroner mer og da kjøper du fra et seriøst firma, som fysisk befinner seg i Norge. Det kan være verdt mye mer enn stakkarslige 229 kroner. Kan skrive under på at Pixmanie er elendige på service, min datter kjøpte stereoanlegg der. Maken til dårlig kundebehandling finner man ikke noe sted i Norge. Å få kontakt var en sak. Etter å sendt inn varen, nektet Pixmania å vurdere saken før det var gått 40 dager, firmapolicy. Før de godkjente reklamsjon. Har aldri hatt problem med nettbutikker i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takk for advarselen. Jeg har alltid lurt på hvordan den shappa kom ut i forhold til andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Takk for advarselen. Jeg har alltid lurt på hvordan den shappa kom ut i forhold til andre nettbutikker. Du kan lese om erfaringer med Pixmania i Webshopguiden: https://prisguiden.no/shop_review.p...&act=review Merk at de som gir god karakter, ikke har hatt behov for å sende noe i retur. De gir karakter 6 (maks) kun fordi de har fått varene. Til tross for dette, har Pixmania elendig rating i forhold til andre nettbutikker (2,57 av 6 mulige siste måned) ettersom omtrent alle som har hatt behov for å sende noe i retur har fått mye trøbbel, hvis de i det hele tatt får reparert varen eller pengene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå