tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei! Er det noen som byr på korta mine?? Diamantkort: Jan Gunnar Solli Tarik Elyounoussi og Runar Berg Gullkort: Kjetil Wæhler Stig Johansen Ole Christer Basma Markus Kiesenebner Petter Vaagan Moen Thomas Finstad Pål Steffen Andresen Knut Olav Rindarøy Kenneth Udjus John Anders Rise Noen som byr eller??.... ;);) ..... jeg byr: Johan Lædre Bjørdal i Diamant, Keijo Huusko, Magne Hoseth og Christian Brink i Gull+ et Gult kort. mot solli eller Tarik. du bestemer DEAL? er det en DEAL? og mot hvem?? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Nei til begge Endret 13. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Er det noen som byr på korta mine?? Diamantkort: Jan Gunnar Solli Tarik Elyounoussi og Runar Berg Gullkort: Kjetil Wæhler Stig Johansen Ole Christer Basma Markus Kiesenebner Petter Vaagan Moen Thomas Finstad Pål Steffen Andresen Knut Olav Rindarøy Kenneth Udjus John Anders Rise Noen som byr eller??.... ;);) ..... jeg byr: Johan Lædre Bjørdal i Diamant, Keijo Huusko og Christian Brink i Gull+ et Gult kort. mot solli eller Tarik. du bestemer DEAL? er det en Deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg