drexenor Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nå er jeg helt på knærne.... Begynte med at jeg slo av PC-en for noen uker siden... når windows var ferdig med shutdown hørtes PSU ut som en barbermaskin og det luktet svidd! Nappet ut kontakten ganske fort.. Slo på strøm igjen, og PSU buzzet.. viften gikk ikke og PowerLED blinket (ca 2 ganger i sekundet). Koblet fra alt annet en PSU og hovedkort (med minne og cpu selvsagt), men samma skjedde. Også prøvd å flere kurser i huset, itillfelle det var no feil på strømmen. Kjøpte ny PSU, akkurat samma.. ingen buzz, men heller ikke no liv.. annet enn blinkende PowerLED.. Har nå kjøpt nytt kabinett og hovedkort... akkurat samma... Skal ikke HK gi fra seg no biip-biip-biip om CPU eller minne er defekt ?? Noen som vet ? -drexen Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 litt kjip sitasjon det der. no vet eg ikke kor mange minnebrikker du har ,men har du prøvd å starte opp med en og en brikke?...bare for å sjekke om det er en minnebrikke som står i som har tatt kvelden og fokker opp resten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå