Bone Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Heisann! Aldri blitt noen "ekspert" på det å ta folk som rømmer avgårde i en bil.. Hva er liksom trikset der? Kjøre etter de og skyte de til bilen eksploderer (noe jeg forøvrig aldri har klart), til de løper ut, eller å bulke bilen i et autovern, hoppe ut og "ta over bilen" ved å trykke (Y) for å jage dem ut, for så å gå ut igjen og ta de til fots? Og en annen ting.. Hvordan sikter man fra bil igjen? Hvis jeg kjører bak en bil, så mener jeg at jeg kunne auto-target bilen foran, eller i hvert fall den som er markert som "rød", og så gjøre skytingen lettere ved å trykke ned (LB)!? Takker for svar og tips! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Bruk Uzi/mp5. Skyt hele tiden, ikke vent til du har siktet inn perfekt. Prøv og ta snarveier/kutte svinger så du havner nærme ham så du har lett å treffe eller så du kan kræsje inn i han. Selv sikter jeg mot området der sjåføren sitter, har du flaks dør han så kommer de andre ut av bilen. Edit: Glemte en ting, ha masse ammo til Uzin! Endret 30. mai 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Thenk you.. Men, var det ikke slik at man bare kunne trykke inn en knapp, så sikter den på bilen automatisk? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På PS3 er det slik at hvis du trykker "O" så blir kamerat siktet mot målet ditt (gjelder kun oppdrag), men siktinga må du klare. Og foresten hvis du vet det er et slikt oppdrag eller gjør et på nytt, parker en rask bil derfra du skal jage. Det varierer på oppdrag, noen ganger har de valgt bil. Selv slet jeg også med dette, og kom på at det er viktig å ikke være aggresiv med joystikken, beveg den sakte og ha "kontroll" over siktinga så skal du se blod! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kjør dem opp i et hjørne og krasj/bulk ilen helt til de dør går ut.. vist du stopper ilen litt kann du (gå ut og) skyte hull på dekkene. da er det vesentlig lettere.. kasje til og med han går ut av bilen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På mange oppdrag er det bare bortkastet å skyte på bilene du jager siden det ikke er meningen at de skal bli ødelagt. Det er meningen at du skal gjennom hele biljakten og kanskje en cut-scene til slutt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Foresten kan du stille inn Aim-sense i options, kan være lurt å ha den på low (synes jeg iallefall). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Takker for alle svar! Litt sånn til opplysning, så kom spørsmålet mitt opp når jeg begynte på en del av de "politi -oppdragene", at jeg går inn på databasen for å finne "Most Wanted" og "Ongoing Crimes" .. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I så fall er det berre til å fylle opp med ammunisjon og skyte til bilen byrjar å brenne, ikkje noko vanskeleg sak. Å skyte heile tida er bortkasta, vent til du er så nærme at du faktisk kan sikte og treffe. Om du fokuserer på bilkøyringa, bremse, ta svingar og sånt ei stund så tar du ei igjen og kan få inn mange skot. Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er egentlig ganske lett. Et tips hvis du føler du ikke har noe særlig kontroll; Fokuser på å holde følge med bilen du jakter på, for så å speede opp og pepre bilen med SMG på strake veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå