Feltherre Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei Min familien har en Land Rover Freelander 2.Det er en flott bil som har en intrigrert GPS. Men lurer på hvordan GPSen i bilden oppdaterer seg. Det virker som om jeg må kjøpe en DVD for at den skal oppdatere seg. Men jeg finner ingen plasser hvor de selger DVDen. Nå vet jeg heller ikke om de har kommet ut med en DVD i det siste,jeg kunne ikke finne noe på Land Rover sine hjemmesider. Noen som kan hjelpe meg? Viss denne tråden er feilpostet så kan en moderator bare flytte den til hvor den hører hjemme. Takker for all hjelp. Endret 30. mai 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken software er det på gps? Finnes det minnebrikke på den, følger det med USB kabel? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tror at softwaren er noe Land Rover har laget. Men det følgte med verken USB kabel eller minnebrikke. Den ser sånn ut Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ah,jeg fant ut hvor jeg kan bestille oppdatrings DVD. Her er det! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 hvor mye ble det?tror det blir billigere hvis kjøpe på ebay. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Den dyreste koseter 275,00 euro. Kanskje jeg skal sjekke ut EBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå