Jee Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Skal bestille pc iløpet av kvelden, og trenger vurdering på komponenter jeg har valgt. Oppsett Rammen vurderer jeg å erstatte med disse: Crucial DDR2 BallistiX Noen som vet om "bedre" komponenter til ca samme pris? Skal kjøre raid på de to "små" discene Endret 1. juni 2008 av Jee Lenke til kommentar
Jee Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 ingen som har noen forslag? bunmper denne tråden da jeg har endret tittel og innhold Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal bestille pc iløpet av kvelden, og trenger vurdering på komponenter jeg har valgt. Oppsett Rammen vurderer jeg å erstatte med disse: Crucial DDR2 BallistiX Noen som vet om "bedre" komponenter til ca samme pris? Skal kjøre raid på de to "små" discene Prisguide : Denne handlevognen er ikke tilgjengelig fordi eieren ikke ønsker å dele den med andre lesere Lenke til kommentar
Jee Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 har allerede bestilt pc, så jeg stengte handlevognen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå