DaXoN Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har nå Lastet need et spill som jeg har kjøpt før *fant ut at du har lov og laste da ergo lov og poste her* Men om til det andre problemet jeg har som sagt kjøpt dette og savner og spille det og fant ut at jeg skulle bare laste iso og så kjøre med deamon tools men når jeg gjør dette og kjører spille får jeg opp No program start menu found =/ dette har nå skjedd et par ganger lurer på hva dette kan være? Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er vel sannsynligvis ulovlig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det på dette forumet, selv om det du har gjort teknisk sett kanskje er lov. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Er vel sannsynligvis ulovlig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det på dette forumet, selv om det du har gjort teknisk sett kanskje er lov. Vel så send på pm da Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er vel sannsynligvis ulovlig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det på dette forumet, selv om det du har gjort teknisk sett kanskje er lov. Vel så send på pm da Ikke lov det heller. LES REGLENE! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Er vel sannsynligvis ulovlig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det på dette forumet, selv om det du har gjort teknisk sett kanskje er lov. Vel så send på pm da Ikke lov det heller. LES REGLENE! vel jeg LESER de litt men Vis du viste så er det lov og laste ned vis du har kjøpt spillet orgianlt så ser at det er på kanten men ser ikke problemet og btw caps make good kill stuff you happy? og du burde kanskje også lese reglene om. Overdreven bruk av store bokstaver ? Endret 30. mai 2008 av DaXoN Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Selv om man eier spillet forbys hjelp og oppskrifter til å bruke piratkopiert materiale på Diskusjon.no da slikt også kan misbrukes. Retningslinjene gjelder også i PM/melding. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg