Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 synes at min tegneserie i 6.klasse er bedre enn det her xD den het "Harry og Benny" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Morsomme, ekle, stygge, teite, kule, barnslige...? Mulig litt av alt, faktisk. Lenke til kommentar
Datamus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Horrible. Er det en fitte i øyet til katja eller? Lenke til kommentar
Stainawarija Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva er det du har brukt for noe Power Point? Lenke til kommentar
luft Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Horrible.Er det en fitte i øyet til katja eller? Det skal du ikke se bort ifra Hva er det du har brukt for noe Power Point? Tegneseriene her jeg tegnet for hånd, mens de "vanlige" tegningene har jeg tegnet i Photoshop og Paint -har ikke brukt PowerPoint, nei Lenke til kommentar
luft Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Nytt bilde.... Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nytt bilde.... Artig tegning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå