luft Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) slettet Endret 10. oktober 2016 av luft Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Inspirasjon? Fra South Park Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) personlig synes jeg dem absolutt ikke var noe fine du har enkelte bra tekniske ferdigheter innen paint(regner med at de er laget der), men synes ikke de tegningene var noe god idè i det hele tatt... beklager at jeg er så negativ, men du ville ha meninger... edit: har ingen formening om hva du bør endre, utenom hele tegningen da... Endret 30. mai 2008 av aklla Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 De ser ikke så fine ut... Du viser noen tegn til tegneferdigheter, men det skinner ganske gjennom at dette ikke er noe.. ehm, tja - kvalitet... Fint med en personlig stil, en personlig stil er ALT i min mening. Men det ser bare ut som tjuesekunderskruseduller, dessverre... Binko, Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ligner på noe som en 8 åring har tegna Lenke til kommentar
luft Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe Jaja.. Skulle bare høre hva dere syntes Just-for-fun - og nei, jeg er ikke inspirert av Fra South Park Lenke til kommentar
IH7 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Han siste var i grunn ganske morsom, men ellers er ikke verden klar for dem. For å si det sånn. (Jeg likte de ikke...groteske. Men sistemann var morsom.) Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan sikkert bli bedre til å tegne men jeg synes du har en fin fantasi. Husk det var slike humor grisetegninger som dette Frode Øverli tegnet for bladet pyton på 80 og 90 tallet før han begynte å tegne Pondus og ble mangemillionær. Keep up the good work Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes du har laget noen skikkelig artige tegninger. De var jo veldig morsomme, men jeg ville neppe kysset noen av dem. Ei heller klemt. Så litt smågale ut. Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hei du, jeg likte de fleste av dem. de var jo temmelig sjarmerende. jeg ville klemt hver eneste en. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 OMG! hjelp hjelp hjelp. Tror nesten jeg kommer å få mareritt nå neida. men seriøst. De var litt skummle. Men på en måte litt stilige og. Men hadde det blitt en tegneserie hadde jeg definitivt lest den..^-^ Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må innrømme at jeg måtte le litt når jeg så disse bildene ja Kanskje du kan lage en tegneserie til oss? Lenke til kommentar
luft Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Takk for kommentarer alle sammen! Jeg legger ved to, litt "halvgrove" tegneserier jeg tegner for hånd for en stund siden. Kanskje ikke så veldig morsomme eller kreative(?).. Dere får avgjøre! Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg syntes dette var morsomt som faen i negativ forstand Lenke til kommentar
luft Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg syntes dette var morsomt som faen i negativ forstand Hehe Litt av poenget er jo at det skal være litt morsomt Jeg har det i hvertfall moro når jeg tegner Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) nå vet vi hvor øyet på de første tegningene kommer fra Endret 24. juni 2008 av marjusen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 øyet var jo slik gjennom hele stripa, så da kan det jo ikke komme av den pilen... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg syntes de var "strangely fascinating" Lenke til kommentar
luft Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) . Endret 10. oktober 2016 av luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå