Aleks Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei, satt og spilte Gta IV idag også stakk jeg ut en times tid og kom hjem igjen. Tenkte jeg skulle spille litt mer men nå greier ikke PS3'en å lese et eneste spill eller dvd. Har prøvd med flere forskjellige spill og DVD-er. Noen som vet hva som kan være problemet? Alle demoer og spill som er på harddisken funker helt fint. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Da har sikkert Blu-ray leseren gått. Da må du nok levere den inn til Sony eller den butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Sikker på at det ikke er en annen vei ut? Hvordan skal jeg gå fram da? Sende mail til Sony? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er nok ikke noe annent å gjøre. Hvis du skal levere den inn bør du levere den der du kjøpte den. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hadde samme feil på min, leverte den inn å fikk ny maskin etter 2-3 måneder. Skal vanligvis ikke ta så lang tid så ikke få panikk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 2-3 måneder, helvete heller da. Jeg flytter jo ut av huset og skal bo for meg selv etter sommerferien! FAEN OG DA! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Kan det gå 2-3 måneder? Min har vert borte i 4 uker, faens Elkjøp/Sony viss dem ikke klarer å få min PS3 før MGS 4 kommer. Da er det mye dårligere kundeservice hos Sony enn Microsoft vil jeg si Går å skyte hue av meg viss ikke PS3en er i hus når MGS 4 kommer ut!! Endret 31. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kan det gå 2-3 måneder?Min har vert borte i 4 uker, faens Elkjøp/Sony viss dem ikke klarer å få min PS3 før MGS 4 kommer. Da er det mye dårligere kundeservice hos Sony enn Microsoft vil jeg si Går å skyte hue av meg viss ikke PS3en er i hus når MGS 4 kommer ut!! Hvis den har vært borte i fire uker ville jeg ha dratt til Elkjøp og klaget. Hvis du ikke får en låne-maskin kan du jo kjøpe en ny en og bytte den om 29 dager. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kan det gå 2-3 måneder?Min har vert borte i 4 uker, faens Elkjøp/Sony viss dem ikke klarer å få min PS3 før MGS 4 kommer. Da er det mye dårligere kundeservice hos Sony enn Microsoft vil jeg si Går å skyte hue av meg viss ikke PS3en er i hus når MGS 4 kommer ut!! Hvis den har vært borte i fire uker ville jeg ha dratt til Elkjøp og klaget. Hvis du ikke får en låne-maskin kan du jo kjøpe en ny en og bytte den om 29 dager. Godt forslag men så er det vanskeligt å få tak i PS3 hos Elkjøp da her nede jeg bor har dem ingen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå