Gå til innhold

Nikon Coolpix P80

Anbefalte innlegg

Driver og titter på nytt kamera. Enten kompaktkamera eller superzoom. Det blir nok ikke speilrefleks... Har i dag et Olympus Mju 410, og er lei av dårlig fokusering, lang tid fra jeg trykker til den tar bilde, og for liten zoom. Så kom jeg over denne:

http://www.digit.no/wip4/nikon_coolpix_p80...d.epl?id=154477

Den ser jo super ut!! Noen som har bedre forslag til kamera når budsjettet er ca. 3.000?

Ssu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver og titter på nytt kamera. Enten kompaktkamera eller superzoom. Det blir nok ikke speilrefleks... Har i dag et Olympus Mju 410, og er lei av dårlig fokusering, lang tid fra jeg trykker til den tar bilde, og for liten zoom. Så kom jeg over denne:

http://www.digit.no/wip4/nikon_coolpix_p80...d.epl?id=154477

Den ser jo super ut!! Noen som har bedre forslag til kamera når budsjettet er ca. 3.000?

Ssu

Jeg kom fram til at dette kameraet var tingen for meg. Har ikke angret et sekund. Det er et utrolig bra kamera med bra zoom, BRA bildekvalitet, og mange manuelle instillinger. jeg var i samme situasjon som deg og med dette kameraet vil du garantert ikke bli skuffet. Hvis størrelse har noe å si for deg, det hadde en del å si for meg, så er dette kameraet ikke særlig stort og absolutt et kamera du gidder drasse med deg på turer osv.

Håper du ble litt klokere av dette, er ikke så veldig inne på det med kamera, men jeg kan vel en del nå etterhvert! Hvis du vil kan jeg vise deg noen bilder, slik at du kan se bildekvaliteten....;)

Lykke til.

PS: det med fokus er noe du vil merke utrolig forandring på fra det gamle olympuskameraet ditt og Nikon P80. Det er tingen jeg har satt mest pris på fordi du kan fokusere akkurat der du selv vil, og med automodus tar det heller ikke lang tid hvis det er et problem.

Endret av cookie007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...