Kvalen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hvis du har fått "Let Sleeping Rockstars Lie", gå til "player model" og trykk LB.. Da venter en overraskelse! =) Endret 30. mai 2008 av Kvalen Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva er "Let sleeping rockstars lie"? Noe i Multiplayer? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Det er ett achievement. Du må drepe en utvikler i Rockstar. Men det er ett viral atchievement, dvs at hvis du dreper en som har drept en som har drept en utvikler, så vil du også få dette. Eller en som har drept en som har drept en som har drept en utvikler. Du skjønner tegningen?! Dette gjøres i deathmatch i multiplayer. Det ble sluppet i dag, og nesten alle har det. Jeg fikk det på dagens første kill i dagens første deathmatch. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 OK, da skjønte jeg litt mer. Ingen achievment på meg, har PS3. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 M-m, skjønte pga nicket ditt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Fikk denne med en gang i dag jeg også. Skal sjekke hva som gjemmer seg bak Endret 30. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Då går det ikkje lange tida før "alle" som spelar online har denne. Heilt greit, men eg ser ikkje heilt poenget med denne type achievement. Lenke til kommentar
UnicornPow3r Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Då går det ikkje lange tida før "alle" som spelar online har denne. Heilt greit, men eg ser ikkje heilt poenget med denne type achievement. Enig, det var bare frustrerende at de ikke engang begynte å spille Ranked for å dele ut achievementen før en måned etter spillet kom ut. Jeg sluttet å spille for en drøy halv måned siden, kom på i går at achievementen var ute, så jeg logga på en Deathmatch, og achievementen åpnet seg etter første karen jeg skøyt. Jaja, sorry GTAIV, tilbake i hylla med deg, jeg er lei KOTOR har tatt over plassen din. Det spillet blir aldri gammelt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Man kan si det sånn at hvis man dreper en som har achievementen "Let Sleeping Rockstars Lie" så får du den? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis du har fått "Let Sleeping Rockstars Lie", gå til "player model" og trykk LB.. Da venter en overraskelse! =) Hva er overraskelsen? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du får zombie kostyme Rockstar tanga og greier.... Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fikk den for 5 dager siden, den var litt kjedelig siden den lignet ikke på en Zombie .. foretrekker klærne. (Var ikke sikker på om dette var en spoiler for noen eller ikke, men men ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Passe kjipt at alle løper rundt i gule tangaer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå