Alexander Schindler Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mot en feiende flott tegning ga vi deg muligheten til å få tre mesterverk signert Hayao Miyazaki rett hjem i postkassa. Vant ditt bidrag? Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan jeg svare "ja", og så teller det? Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg og min Totoro må nok se seg slått av den nydelige tegningen ja. Jeg vil gjerne se andre sine bidrag. Post de i tråden her! :!: Mitt: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vinnerbildet var veldig bra iallefall Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Gratulerer du som vant Det var en god tegning Dette var det jeg rakk Den hunden og hun gamle dama var opprinnelig også med. Det ble for mye å tegne på tiden jeg hadde til rådighet hehe, så kuttet de. Endret 30. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan jeg svare "ja", og så teller det? Lol, da vil jeg også svare ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Takker atter en gang Absolutt bra tegninger av alle dere andre Stå på med å tegne alle sammen, og for de som "ikke kan" å tegne, så er det bare å øve og prøve! Øvelse gjør bedre Mvh. Brage Hult P.S. God helg alle sammen! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gratulerer Brage, flott tegning. (Samme gjelder dere andre i tråden) Må samtidig si meg skuffet over at min fabelaktige Kiki tegning ikke fikk en bedre sjebne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skal sies at jeg hadde en sverte-h****te pga. jeg ikke fant bra papir eller tegne utstyr... (Printe ark + trykkblyant + billig 0.5 bly = uheldig kombinasjon) Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal sies at jeg hadde en sverte-h****te pga. jeg ikke fant bra papir eller tegne utstyr...(Printe ark + trykkblyant + billig 0.5 bly = uheldig kombinasjon) Synes den ble kul fordi jeg ^^ Ingen flere som var med i konkurransen enn oss 4? :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Synes godt resten av bildene som kom inn kunne ha blitt lagt ut så en kunne se hva de kreative hjernene her på forumet har laget Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hadde vært artig om det var flere slike konkuranser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sitter å undrer på en liten ting derimot... Det står at DVD'ene som jeg mottok i dag, skulle ha blitt signert av Miyazaki selv... Dette er noe jeg derimot ikke finner et eneste lite spor av.. *undre* Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Formuleringen var kanskje litt uheldig, men det var ikke signert, som i fysisk at han hadde signert dem, men at det var han som hadde lagd dem. Så vi beklager veldig om vi har villedet noen til å tro at gamle Miyazaki selv hadde lagt sine hender på diskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg