Inc Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Nå begynner det å sige mot reell abstrakt. Sikkert meget sært, men denne er ment å være enkel i utførelsen. Fakta: en med og en uten farger. Endret 30. mai 2008 av Inc Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Liker bildene veldig godt. Favoritten er kanskje svart hvitt, for da slapp jeg følelsen av altfor ny brygge:) Vinkelen også var ganske nice. Synes dette var spesielt, men meget bra! Lenke til kommentar
si Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Likte også s/h best, for grønska blei litt for gusjete. Ganske stilig, men savner kanskje litt bevegelse, noen svake krusninger i vannet? Eller ville den abstrakte følelsen bli borte da? Du kunne jo prøve med en liten stein. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 En stein ja, kanskje det Den grønnfargen er ikke noe fn , men ett farge bilde er ett farge bilde, hehe, selv om det ser fælt ut. S/h er min favoritt også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er noe besnærende med dette bildet, og det litt uvanlige mønsteret. Jeg synes ikke det er helt vellykket, men det fungerer sikkert enda bedre i stort format. Jeg synes kanskje du skulle vurdert å fjerne den nye bjelken i kanten på bildet. Jeg forstår hvorfor den er der, men den bryter litt illusjonen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå