Henning1332 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 får blåskjerm hvergang jeg starter et spill.... Får denne feilmeldingen : Driver irql not less or equal Kjøre windows xp 32bit. brukte og før 64bit men fikk samme feilmelding da også. bruker amd x2 6000+ overklokket til 3.3ghz GeiL value 4096mb ram 7900gtx 512mb ram. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det nok noe å gjer med ram'n din... TRYKK HER Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Det nok noe å gjer med ram'n din... TRYKK HER HHEhe jaja eg har våre inne på den siden men eg har ikkje aning hva jeg skal gjør. eg har nettopp kjørt 4 gb ram og eg syns at det ikkje burde trøbbla meg med blåskjermer. men har formatert "heila driten" mange ganger denne ugå. vista, xp /32/64bit. allslags. einate an ikkje fucke me meg på er vista! Men der kan jeg ikke spille rise and fall... Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Det nok noe å gjer med ram'n din... TRYKK HER HHEhe jaja eg har våre inne på den siden men eg har ikkje aning hva jeg skal gjør. eg har nettopp kjørt 4 gb ram og eg syns at det ikkje burde trøbbla meg med blåskjermer. men har formatert "heila driten" mange ganger denne ugå. vista, xp /32/64bit. allslags. einate an ikkje fucke me meg på er vista! Men der kan jeg ikke spille rise and fall... sorry det var litt seint på nattå hehe Lenke til kommentar
Generic Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det nok noe å gjer med ram'n din... TRYKK HER HHEhe jaja eg har våre inne på den siden men eg har ikkje aning hva jeg skal gjør. eg har nettopp kjørt 4 gb ram og eg syns at det ikkje burde trøbbla meg med blåskjermer. men har formatert "heila driten" mange ganger denne ugå. vista, xp /32/64bit. allslags. einate an ikkje fucke me meg på er vista! Men der kan jeg ikke spille rise and fall... sorry det var litt seint på nattå hehe Har ingen ting med hvor mye Ram du har, men at den RAM'n du har er "bad" Har du lasta ned "Memtest86+" ? Vist memtest sier at du har dårlig RAM, er det ingen ting å gjer. Då må du til butikken å bytte inn at/ kjøpe ny RAM.... Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Det nok noe å gjer med ram'n din... TRYKK HER HHEhe jaja eg har våre inne på den siden men eg har ikkje aning hva jeg skal gjør. eg har nettopp kjørt 4 gb ram og eg syns at det ikkje burde trøbbla meg med blåskjermer. men har formatert "heila driten" mange ganger denne ugå. vista, xp /32/64bit. allslags. einate an ikkje fucke me meg på er vista! Men der kan jeg ikke spille rise and fall... sorry det var litt seint på nattå hehe Har ingen ting med hvor mye Ram du har, men at den RAM'n du har er "bad" Har du lasta ned "Memtest86+" ? Vist memtest sier at du har dårlig RAM, er det ingen ting å gjer. Då må du til butikken å bytte inn at/ kjøpe ny RAM.... Har fiksa det nå. gikk inn i safemode å lasta ner alle de nyaste driverene og uinnstalerte de gamle. Funke kjempe bra nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå