Anonym5656 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei! Har lekt en liten stund med Reason & Logic Pro(rewired), men er litt usikker på hvordan arbeidsmåter jeg skal forholde meg til. Hvordan bør jeg f.eks. gjøre det om jeg har en kul loop i Reason jeg vil ha inn i Logic Pro? Lage en midi fil og importere i Logic? Eller WAV kanskje? Hvis noen vet om noen bra artikler på området Reason & Logic Pro så tas det imot med takk Kort sagt søker jeg etter tips og triks når det gjelder hvordan å jobbe med Reason & Logic Pro sammen. Lenke til kommentar
safeaim Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan du ikke bare sende lyd via rewire, og så recorde lyden som kommer inn i Logic? Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg foretrekker å spille inn sporene i ProTools fra reason via rewire, så jeg etterpå slipper å bruke Reason hver gang jeg åpner prosjektet. Reason blir omtrent som en hvilken som helst annen synth, der jeg spiller lydfilene inn i en annen DAW for miksing og redigering. Jeg ville gjort dette, eller eventuelt eksportert hvert instrument og så importert i logiv, men rewire er best, for da veit du at lydfilene er tilpasset Logic prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå