Gå til innhold

Lurt å velge Dell?

Anbefalte innlegg

Okei! Hvis man ikke trenger blu ray spiller for å se nedlastede hd filmer, så trenger jeg ikke det. Da kan XPS'en være aktuell. Det skjermkortet holder vel til å se hd filmer? Jeg klarer ikke å finne om det er HDMI-utgang på den. Er det det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei! Hvis man ikke trenger blu ray spiller for å se nedlastede hd filmer, så trenger jeg ikke det. Da kan XPS'en være aktuell. Det skjermkortet holder vel til å se hd filmer? Jeg klarer ikke å finne om det er HDMI-utgang på den. Er det det?

Det er XPS M1530 du tenker på? Er HDMI på den :).

Lenke til kommentar

Ja, den jeg tenkte på :) Så hvis jeg laster ned en blu ray film, så kan jeg koble PC-en til hd tv med HDMI, og se filmen i full HD?

Lenke til kommentar

Hva er forresten forskjellen på "15,4" Widescreen™ WXGA (1280x800) TFT-skjerm (220 nit) med TrueLife™" og "15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™" ? Ser det bare koster 250 kr å oppgradere til den andre. Er det lurt?

Lenke til kommentar

Ja, den jeg tenkte på :) Så hvis jeg laster ned en blu ray film, så kan jeg koble PC-en til hd tv med HDMI, og se filmen i full HD?

Blu-Ray er bare benevnelsen på en type CD-plater og laseren som leser av disse, det har ikke noe med formatet på filmene.

Hva er forresten forskjellen på "15,4" Widescreen™ WXGA (1280x800) TFT-skjerm (220 nit) med TrueLife™" og "15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™" ? Ser det bare koster 250 kr å oppgradere til den andre. Er det lurt?

Den andre skjemen har en høyere oppløsning enn den første, bra for bilder og film men dårlig for krevende spill.

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Mojo Pin: Hvis du skal kjøpe Dell XPS M1530 anbefaler jeg å kjøpe en med minium oppløsning på 1440 x 900, spesielt er det greit ved surfing, skrivebordsoppgaver o.l som jeg fikk inntrykk av at var det du skulle holde på med. Og HD-filmer da. 1220x800 syntes jeg blir litt for stort(ikonene blir for store, dårlig plass på skjermen). Det er helt klart verdt de 250 kronene.

Endret litt ;).

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt det der. Tror det er en feil at det står der, for tar du "Trykk her for mer info" kommer det vel at ingen systemer har ventetid. :) Folk sier at deres PCer har kommet i fase 5 (sending) i løpet av et par-tre dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...