BIM-Tech Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei. Vist jeg skulle kjøpe ny systemdisk nå så ville jeg kjøpe en SDD disk, garantert! Se test: http://www.hardware.no/artikler/ocz_ssd_ii...ciraptor_/53340 Dette er nok noe som vil bli standard etter hvert. Fullstendig lydløs og nærmest uslitelig, tar også lite plass Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 32gb ssd disk er nedi i 1400kr og ca 2300 for 64gb jeg bruker 2x raptor 150gb funger bra, jeg har hatt dem siden dem kom på markede. har 74gb på ein av gamle pcen. funger veldig bra til system/spilldisk Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sitter selv med 3xRaptor i raid 0, etter jeg fikk kjølt ned disse har jeg ikke hatt et eneste problem med disse på de 3 årene jeg har hatt disse, jeg hadde problem med 1 (før jeg satte opp 3 i raid 0) en gang hvor den gikk varm (60 - 70 grader over 6 månder) for lenge. Hvor jeg fikk symtomer som disken startet på nytt av seg selv, og slo seg av for lengre perioder. Skulle jeg anbefalt en disk ville det vært Samsung spin point, disse er overall like god som andre disker, WD er kansje litt bedre, men disse begynner garantert å bråke etter en stund, jeg har 9 av disse gående i dette øyeblikk og ha hatt noen og 20 WD disker tilsammen opp gjennom årene og det slår ikke feil de begynner garantert å bråke, Seagate eller Samsung er nokk de diskene som er stillest og gir best ytelse med lite støy i tankene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå