Gå til innhold

CD-key problem til Warcraft 3:Frozen Throne


Anbefalte innlegg

Har idag kjøpt meg Warcraft 3:Frozen Throne pakke til fettern min som gave til burdsdagen hans. Det endte med at CD-key'en er brukt av noen andre selv om pakken var ny. Har prøvd å få tilbake en pengene eller ny pakke fra Lefdal men de gir ikke noe tilbake O.o

 

 

*Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sannsynligvis noen uærlige sjeler hos lefdal som har tatt en titt innenfor før de la den ut for salg.

 

Det er egentlig lefdal som er ansvarlige uansett, de har solgt deg en ubrukelig vare. Men spørs jo om dere gidder å ta brytet med forbrukerombud og forliksråd for å krangle med dem.

Lenke til kommentar

Her er en direkte link til support siden til Blizzard, http://eu.blizzard.com/support/index.xml?gameId=5.

Velg Technical Issues -> CD Issues -> CD-Key in use by [another player].

 

Viss du ikke bruker den, kan du gå inn på hjemmesiden til Blizzard www.Blizzard.com og deretter gå inn i Support. Velg Warcraft III Reign of Chaos -> CD-Key Issues -> CD-Key in use by [another player].

 

Men altså, tilbake til Lefdal. Har hatt så mye trøbbel med de om å få byttet tilbake noe som ikke virket, så jeg skjønner deg. Men krev på å få snakket med en av sjefene der, mulig han/hun hører under 4 øyne.

 

Lykke til uansett :).

 

-N-

Endret av N-Giga
Lenke til kommentar

Har snakket med dem i går nå... fikk en ny pakke og de mente "nå skal det faen meg gå an, at the ikke er brukt av noen" O.o Selv om pakken er ny og ikke brutt opp er ikke det sikkert mente jeg da! Kom hjem sent til fettern min og testet den... Guess what: DET GIKK FAEN MEG IKKE IGJEN! Brukt opp av noen igjen... Ble bare så pissed at jeg tror de varene de har der er bare brukte O.o

 

*Skal stikke innom i morgen å kreve tilbake pengene... shit helvete om jeg tar imot en ny pakke! Kjøper heller CD-key på nette til fettern min ass....

Lenke til kommentar

Når du mente me å kjøpe WC3:Frozen Throne pakken, mente du BARE WC3: Frozen Throne eller begge, altså WC3:RoC og WC3:FT? For viss fetteren din allerede har Reign of Chaos, kan det hende noen har stjelt denne CD-Key'n, og da får du ikke til å spille Frozen Throne viss noen andre spiller WC3 med den CD-Key'n.

 

-N-

Endret av N-Giga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...