kris98 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) problem etter å ha kjøpt et nytt skjermkort (atari 55) Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 fjerna du gamle drivern? støtter skjermen høyere oppløsning? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 fjerna du gamle drivern?støtter skjermen høyere oppløsning? Den gamle driveren er fjernet, og max oppløsningen på skjermen er jeg usikker på. Andre problemer og som nevnt. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hvis det er 17" eller 19" flatskjerm i 4:3 format, så er nok antakeligvis max oppløsning 1280x1024. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 hvis det er 17" eller 19" flatskjerm i 4:3 format, så er nok antakeligvis max oppløsning 1280x1024. Hmm, kan da godt hende. 17" altså. Da var det "problemet" ute av verden. Greier å løse resten av gåten? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) har nesten krav Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
salvi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tillater meg å pirke liv i denne tråden.. Mjurtalf, kan jeg få spørre hvilken strømforsyning du hadde og hva du bruker nå? Ble det bra? Jeg har lignende problem, med en maskin satt sammen av komplett, "bygd for gaming". Samme skjermkort. Yter dårligere enn en maskin beregnet for "vanlig bruk".. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg tillater meg å pirke liv i denne tråden.. Mjurtalf, kan jeg få spørre hvilken strømforsyning du hadde og hva du bruker nå? Ble det bra?Jeg har lignende problem, med en maskin satt sammen av komplett, "bygd for gaming". Samme skjermkort. Yter dårligere enn en maskin beregnet for "vanlig bruk".. Vel, min forrige var en 430 w Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takker for svar. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg lurer på en ting... Muligens produsenten glemte å gi meg en instruksjnsbok... Men jeg har en grå kabel... En liten kabel med 2-pins ut av den ene siden, og den andre enden skal inn i skjermkortet like ved der strømmen skal inn... Hva er den og hvor skal den på hovedkortet??? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg lurer på en ting... Muligens produsenten glemte å gi meg en instruksjnsbok... Men jeg har en grå kabel... En liten kabel med 2-pins ut av den ene siden, og den andre enden skal inn i skjermkortet like ved der strømmen skal inn... Hva er den og hvor skal den på hovedkortet??? Det samme skjedde meg Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg lurer på en ting... Muligens produsenten glemte å gi meg en instruksjnsbok... Men jeg har en grå kabel... En liten kabel med 2-pins ut av den ene siden, og den andre enden skal inn i skjermkortet like ved der strømmen skal inn... Hva er den og hvor skal den på hovedkortet??? Det samme skjedde meg, men virket ikke som om den andre 2'pinnersen skulle noe sted. Dataen funker greit for meg ihvertfall Eller, det er om jeg har fortsått deg riktig da. Med ledningen som gikk ifra strømforsyningen til skjermkortet var det en 2'pinn som gikk ut ved siden av 6'pinneren. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror vi snakker om samme. Jeg snakker ikke om de to 6-pin PCIe kontaktene som går fra strømforsyningen til grafikkortet, men den lille 2-pinen ved siden av. Hvis den ikke skal noe sted er det greit. Har lett på nettet nå og ikke funnet noe om det... Fikk du/dere forresten noen bruksanvisning? Jeg fikk ikke det.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Tror vi snakker om samme. Jeg snakker ikke om de to 6-pin PCIe kontaktene som går fra strømforsyningen til grafikkortet, men den lille 2-pinen ved siden av. Hvis den ikke skal noe sted er det greit. Har lett på nettet nå og ikke funnet noe om det... Fikk du/dere forresten noen bruksanvisning? Jeg fikk ikke det.. Jeg mener også det at det er en 2pinners ved siden av den ene 6 pinnersen. Den var det bare å la ligge i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå