rogergr Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Vampyren er endelig tilbake i rollen som skrekkens ubarmhjertige monster. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 God film med en veldig teit slutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Haha, jeg skrudde av filmen fordi jeg syns den var møkk jeg oO Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Ærlig talt ser jeg ikke at det er mulig å gi denne mer enn 2/10, høyest 3/10. Har anmelder sett filmen? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Ærlig talt ser jeg ikke at det er mulig å gi denne mer enn 2/10, høyest 3/10.Har anmelder sett filmen? Må si meg enig her, synes filmen var utrolig dårlig. "We know the cold, we got the advantage." wtf ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nei jeg må også stille meg litt undrende til karaktergivningen, men hey...vi har alle forskjellig smak og er man vampyr/splatter/horro-fan så faller nok denne i smak Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Falt ikke i smak hjemme hos meg. Filmen er ikke litt dårlig, men et vandrende mareritt etter min smak, men det er meg. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Syns filmen var veldig bra. Noe av det skummlere denne horrorveteranen har sett på en stund. Elsker "snø" atmosfæren, den samme som gjør at jeg digger The Thing og Assault on Precinct 13 (remaken). Denne havner i samme selskap som Prince of Darkness for meg, skikkelig kos skrekk ^^ At den er skikkelig "følelseskald", med lite sentimentale scener, hjelper selvfølgelig og masse. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er en bra film i sin sjanger ville nå jeg si, sammenlignet med House of Wax, Stay Alive og andre dritt filmer som har kommet ut i denne sjangeren de seneste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg